Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Meld hier de hulpvraag van je cliënt.

Melden Hulpvraag

Wat doet Present?

Present slaat in Soest een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Wij bieden de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich als een groep in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement.

Op welke manieren kan je meedoen?

Homies

Niet iedere ouder is op elk moment in staat zijn of haar kind te ondersteunen in alle basisbehoeften. Niemand hoeft er alleen voor te staan. Er zijn meer ouders en kinderen om je heen! Present verbindt gezinnen via Homies. Homies zijn volwassenen die zich met hun eigen gezinssituatie verbinden aan een gezin waar stress is. Homies zijn kinderen die vertrouwen op elkaar en bij elkaar terecht kunnen. Homies zijn ouders die optrekken met andere ouders om aan de behoeften van hun kind te kunnen voldoen.

Meer weten?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Onze stagiair en trainee Eveline was er vandaag voor het laatst. We hebben haar letterlijk en figuurlijk in het zonnetje gezet! Dankjewel voor jouw enthousiasme en inzet. We gaan je missen! Geniet van je welverdiende vakantie! ... Lee meerSee Less

5 hours ago