Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Meld hier de hulpvraag van je cliënt.

Melden Hulpvraag

Wat doet Present?

Present slaat in Soest een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Wij bieden de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich als een groep in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement.

Op welke manieren kan je meedoen?

Homies

Niet iedere ouder is op elk moment in staat zijn of haar kind te ondersteunen in alle basisbehoeften. Niemand hoeft er alleen voor te staan. Er zijn meer ouders en kinderen om je heen! Present verbindt gezinnen via Homies. Homies zijn volwassenen die zich met hun eigen gezinssituatie verbinden aan een gezin waar stress is. Homies zijn kinderen die vertrouwen op elkaar en bij elkaar terecht kunnen. Homies zijn ouders die optrekken met andere ouders om aan de behoeften van hun kind te kunnen voldoen.

Meer weten?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Zomerstop voor Present Soest: tijd om terug te kijken naar het eerste halfjaar. Wat is er veel gedaan voor mensen die dit nodig hadden. Dank aan alle vrijwilligersgroepen die klaar stonden voor andere mensen!
Een zomerstop is ook een tijd om vooruit te kijken:er is nog veel te doen in Soest, de hulpvragen komen nog steeds binnen. Heb je na vakantie zin om met je vrienden, familie, kerk of bedrijf iets voor een ander te doen, meld je dan aan via www.presentsoest.nl of stuur een pb.
Maar eerst vakantie: Present Soest is vanaf vandaag t/m 30 augustus gesloten. Allemaal een hele fijne zomerperiode!
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed". We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"