Inspiratieavond pleegzorg

Ook u kunt iets betekenen voor een kind in uw eigen buurt. Hiervoor zijn diverse mogelijkheden, van laagdrempelige opvang van een kind tot volledige pleegzorg, en alles wat daar tussen inzit.  De Rading, Youké, Timon en Present vertellen u hier graag meer over op de inspiratie avond.

Deze avond is op maandag 29 juni in de Plantage, Smitsweg 311.  Door de geldende RIVM maatregelen is er minder ruimte beschikbaar en is deze avond volgeboekt. Wanneer u wel belangstelling heeft voor deze avond, kunt u zich wel opgeven voor de reservelijst. Mogelijk organiseren wij in het najaar nog een inspiratie avond. Opgeven kan via dit formulier.

De globale invulling van de avond is als volgt, we starten om 20.00 uur met korte informatie over onze stichtingen en mogelijkheden. Na dit informatieve gedeelte kunt u aan tafel schuiven bij De Rading,  Youké, Timon of Present Soest om daar uw vragen te stellen en meer informatie te krijgen. Hier kunt ook spreken met actieve pleegouders en Homies.
Vanaf 19.45 uur bent u welkom voor een kop koffie met wat lekkers, om 20.00 starten we met de avond.
Mocht u nog eerder vragen hebben, dan kunt u altijd contact met een van ons opnemen.