Dit is Present

Dit zijn wij

Op veel plekken in Nederland zijn we Present. We hebben tientallen lokale stichtingen, zo ook in Soest. Al vele vrijwilligers vonden via ons hun weg naar kortdurende projecten in hun eigen buurt of regio. Hun werk vormt een welkome aanvulling op de bestaande professionele hulpverlening. Daarbij is zo’n project doorgaans voor de hulpgever en de ontvanger verrijkend.

Via Present Soest komen we bij veel mensen over de vloer. Tal van vrijwilligers gaan via ons voor een dag of dagdeel aan de slag. Opruimen, schoonmaken, schilderen of gewoon een bakje koffie en een luisterend oor. Het kan allemaal via Present.

Kantoor

Als Present Soest maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het kantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort.
Veel mensen zijn Present in Soest en overal in Nederland. We hebben ook een lokaal team en bestuur voor Present Soest. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het team van Present Soest bestaat uit:

Marijke de Jongste

Coördinator
marijke.de.jongste@presentsoest.nl

Arjanne Wassens

Coördinator Homies Soest/ Bunschoten en gezelschapstrajecten Soest
arjanne.wassens@presentamersfoort.nl

Arina de Korte

Coördinator projecten Soest en Amersfoort

Laura Griffioen

Coördinator projecten Amersfoort
laura.griffioen@presentamersfoort.nl
06 18 70 16 07

Suzanne Wierenga

Coördinator Amersfoort

Marieke Lenting

Coördinator Homies Amersfoort
marieke.lenting@presentamersfoort.nl

Wiljon de Jonge

Coördinator Homies Amersfoort
wiljon.de.jonge@presentamersfoort.nl

Hieronder kun je kort kennismaken met onze bestuursleden.

Alex van der Woerd

Annelies Opstraat

Secretaris

Martin Moeken

Penningmeester

Arnoud Meeder

Debby Klaassen

Jochem Westendorp

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.