Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Soest het overwegen waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd.
Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Zinvolle teamdag

We matchen groepen vrijwilligers aan zinvolle projecten: onze (eenmalige) vrijwilligersprojecten organiseren we altijd samen met de maatschappelijke organisaties in Soest.

Bij Present bepaalt u zelf wat voor project u wilt doen en ook wanneer en hoe lang. We organiseerden al zinvolle teamdagen voor een aantal bedrijven:

• Het team van Vintura uit Baarn stak de handen uit de mouwen bij zorginstelling Sherpa gaven een dagbestedingslocatie een fris tintje, maakten een wandelpad schoon en wandelden met bewoners.
  • Collega’s van de EO gingen wandelen met ouderen en maakten de tuin van een verzorgingshuis onkruidvrij
  • Een team softwarebedrijf AFAS maakte een muurschildering in een logeerhuis voor jongeren met een meervoudige beperking en hielpen bij klussen waar de verzorgenden al lange tijd niet aan toe kwamen

Hoe zie zo’n dag met Present er uit?

Het Kansfonds maakte enige tijd geleden een mini-reportage over het werk van Present. Ze waren daarvoor te gast bij Present Amersfoort. KRO-NCRV-presentator Roderick Vonhögen volgde vijf mannen van AFAS Software, die mevrouw Van Soeren hielpen bij het opknappen van haar tuin. Het schetst een mooi beeld van de projecten die we in Soest ook faciliteren:

Mogen we ook voor uw bedrijf aan de slag?

Bel of mail ons voor meer informatie of om een offerte aan te vragen. U kunt ons telefonisch bereiken op 06 28220277 of via info@presentsoest.nl.

Groep collega’s: “Het teamgevoel en het mooie resultaat zijn ons het meest bijgebleven!”