Meedoen als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je daar de mogelijkheid voor op twee manieren:

Flexgroep

Present Soest biedt de mogelijkheid om je aan te melden als lid van de flexgroep. De flexgroep is opgezet voor mensen die geen deel uitmaken van een groep maar zich toch willen inzetten als vrijwilliger. Je geeft dan zelf aan wat voor type klus je wilt doen en op wat voor moment.

Vanuit deze flexgroep stellen we een groep samen voor specifieke projecten . Op het moment dat een passende hulpaanvraag binnenkomt nemen we contact met je op om het nader af te stemmen.

Je kunt je aanmelden als flex-medewerker door het inschrijfformulier in te vullen. Wij nemen dan contact met je op om nader kennis te maken.

Vaste vrijwilliger

Present Soest is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil! Bekijk hier onze (vrijwilligers)vacatures.