Als Donateur

Het werk van Present Soest groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig.

Steun Present

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen.

Waarom doneren?

Op dit moment organiseren we als Present  een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is uw donatie hard nodig!

Doneren kan al voor een klein bedrag per maand. Maar het kan ook zijn dat je liever kiest voor een bedrag per kwartaal of jaarlijks.

Doneer nu