Doneer

Het werk van Present Soest groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen naar elkaar omzien. Daarnaast hebben de projecten van Present maatschappelijke èn economische impact.  Movisie en het IPW hebben inzichtelijke gemaakt wat die impact is .Lees hier het rapport.

Present organiseert een groeiend aantal projecten en investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. Om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. En dat kost geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente, fondsen en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Help jij mee zodat we Present kunnen blijven in Soest?

U kunt ons helpen door (en lees hieronder de details):

• Lid te worden van de club van 100
  • Een eenmalige of periodieke gift
  • Present Soest op te nemen in uw testament
  • Met je bedrijf MVO-partner van Present te worden

Lid worden van de club van 100

Met jouw lidmaatschap voor de club van 100 laat je zien dat je stichting Present een warm hart toedraagt en dat jij graag meehelpt om Present te laten groeien en dat je wilt investeren in de Soester samenleving. Je bent van harte welkom, je bent lid al s je jaarlijks€ 100,= bijdraagt. Lees verder hoe het in z’n werk gaat.

Een eenmalige gift

Dit kan via het formulier hiernaast, rechtstreeks via Ideal. U kunt uw eenmalige of periodieke gift ook overmaken naar NL08 RABO 0160327040  t.n.v. Stichting Present Soest.

Ook kun je onderstaande QRcode gebruiken om een eenmalige donatie aan Present te geven

Neem stichting Present op in jouw testament

Door ons op te nemen in je testament kun je ons werk steunen. Je draagt dan na overlijden bij aan onze samenleving. Het gaat natuurlijk niet om de grootte van je nalatenschap. Wij zijn blij met alle steun die we krijgen.
Nalaten aan stichting Present is makkelijker dan je denkt. Het belangrijkste is dat je je wensen in kaart brengt. Wie wil je dat je erfgenamen zijn en hoe wil je jouw nalatenschap verdelen? Informatie hierover vind je op o.a. www.notaris.nl.

Wordt met je bedrijf MVO-partner van Present.

Op de pagina voor bedrijven vind je meer informatie.

Hoe het ook zij, we zijn met alles blij. Heel erg bedankt voor uw steun!

Stichting Present Soest is een Algemeen Nut Beogende Instelling. Uw giften zijn dus (deels of geheel) aftrekbaar voor de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting.