De klusbus van Present Steenwijkerland

18-10-2019

De Klusbus van Stichting Present Steenwijkerland is al een echt begrip geworden.
Vorig jaar werden wij verblijd door Wetland Wonen met het aanbod van deze prachtige bus. Maar om deze bus te kunnen rijden moesten wij op zoek naar sponsors. Deze hebben wij gevonden in de vorm van een  APK keuring voor de bus, aangeboden  door garage Oldenijens en voor de overige kosten sponsort firma A de Jonge groenonderhoud ons. Afgelopen week kwam de bus glansrijk door de eerste gesponsorde APK.
Door middel van deze fijne constructie kunnen wij veel projecten een stuk makkelijker realiseren. Deze bus is het afgelopen jaar al heel veel keren mee geweest naar diverse projecten zoals verhuizingen, afvoeren naar de ROVA van zeer diverse dingen, ophalen van vloerbedekking, schuttingen, bankstellen en overige huisraad. Als deze bus kon praten dan….
Zoals u kunt lezen staat het werk van Stichting Present niet stil!
Ook u hebt in de afgelopen periode meegeholpen met uw stem voor ons voor de Raboclubsupport. Wij mochten het mooie bedrag van €1448,55 in ontvangst nemen, wat neerkomt op ruim 260 stemmen voor ons mooie werk. Hiervoor willen wij u dan ook graag heel hartelijk bedanken.

Wilt u ons werk blijven steunen? Dan kunt u ook Vriend van ons worden en ons bv per kwartaal steunen. Deze optie vindt u op onze website www.stichtingpresent.nl/steenwijkerland.nl/steun-ons/als-vriend.

Wij gaan verder met ons mooie werk! Wilt u zich als vrijwilliger op een af andere manier inzetten dan horen wij graag van u.
Met vriendelijke groet,
team Present Steenwijkerland.