Bedankt voor jullie deelname!

14-05-2020

Stichting Present Steenwijkerland wil graag iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan de actie “Zeg het met bloemen”! De afgelopen vier weken konden mensen via Stichting Present bloemen doneren. Voor slechts vijf euro kon er al iemand blij gemaakt worden met een bloemetje. Ook kon er een persoonlijke tekst worden toegevoegd. Veel mooie en warme berichten zijn met de bloemen meegegaan. In totaal zijn er op vier verschillende locaties eenzame ouderen blij gemaakt met bloemen. ‘Het was ontzettend mooi en bijzonder om op deze manier verbinding te brengen’, aldus coördinator Jessica van Benthem.
In totaal zijn er meer dan 150 bosjes bloemen bezorgd. De stichting deed dit in samenwerking met bloemist Seco Deco uit Wanneperveen.
‘De maatregelen in verband met het coronavirus zullen nog wel een poosje blijven. Het is nu belangrijk dat vrijwilligers van Present hulp blijven geven aan kwetsbare en eenzame inwoners van Steenwijkerland’, zegt coördinator Marieke Weijdema. ‘Dit kan op verschillende manieren die passen bij jouw talent’.
Aanmelden als vrijwilliger kan gemakkelijk via onze website www.presentsteenwijkerland.nl .

Een hartelijke groet van de coördinatoren,
Jessica van Benthem
Marieke Weijdema