Stem op ons!

02-10-2020

Als Rabobank zijn we betrokken bij onze omgeving en versterken zo de regio. Het bruist van verenigingen en stichtingen die het maatschappelijke, sociale en culturele leven verbeteren. Het ondersteunen van lokale projecten is één van de manieren om onze lokale betrokkenheid bij de regio te tonen. Dit doen we onder andere via de Rabo ClubSupport.
De directie stelt jaarlijks een gedeelte van de winst beschikbaar voor stichtingen, verenigingen en maatschappelijke organisaties die de leefomgeving van onze klanten en leden verbeteren.
Via de Rabo ClubSupport stemmen onze leden op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Het aantal stemmen bepaalt onze sponsorbijdrage. Op deze manier laat de Rabobank het geld op een eerlijke, leuke en doeltreffende manier terugvloeien naar de samenleving met optimaal invloed van onze leden.
Ook Present Steenwijkerland doet mee met de Rabo Clubsupport.

• Start stemperiode – 5 oktober t/m 24 oktober
    Je kunt, wanneer je lid van de Rabobank bent,  jouw stem uitbrengen op Present Steenwijkerland.
    Stemmen kan door in te loggen in de Rabobank app of op onze website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Wij zijn blij met je stem!!!