Nieuws van de coördinatoren

01-06-2019

Er heeft een wisseling plaatsgevonden bij de coördinatoren. Poulien Pomstra heeft als interim afscheid van ons team genomen en als nieuwe coördinator is Marieke Weijdema per 11 maart ons team komen versterken. We zijn heel blij dat we weer goed bemand zijn in een periode van onderbezetting. Marieke stelt zich in deze nieuwsbrief zelf voor, leest u haar enthousiaste verhaal vooral!

Fijn te melden is dat de samenwerking met Interfloor Tapijt en Vinyl uit Zwartsluis voor drie jaar is verlengd met een ondertekening van het convenant.
In schrijnende gevallen mogen wij een beroep doen op Interfloor voor vloerbedekking of vinyl.
Ook ondersteunt Interfloor ons jaarlijks met een geldbedrag. Hiermee zijn we als stichting enorm geholpen. Enerzijds door hulp te kunnen bieden in situaties waarbij mensen letterlijk op een kale vloer leven en anderzijds om de financiële middelen te hebben om al deze projecten te kunnen realiseren. Prachtig om te zien dat bedrijven op deze manier maatschappelijk betrokken willen en kunnen zijn!

En dan mogen we alvast een tipje van de sluier oplichten over een op handen zijnde 12-uur marathon in samenwerking met de leerlingen van de RSG Tromp Meesters in Steenwijk. Dit in het kader van hun maatschappelijke stage.
Een groepje leerlingen is bezig om een marathon op te gaan zetten met diverse groepen leerlingen en andere belangstellenden die zich laten sponsoren voor onze stichting. Voor de leerlingen een super ervaring en een mooie uitbreiding van naamsbekendheid voor ons .
We hopen op een mooie dag en hoog eindbedrag. u hoort hier meer over!

Dit was het voor nu eerst, er is nog zoveel te vertellen en te doen. Wat is het prachtig om al die mooie projecten te zien en wat het doet met groepen vrijwilligers en hulpontvanger, onbetaalbaar!
Vindt u het leuk om te organiseren en hebt u/jij een paar uurtjes per maand tijd, dan zijn we op zoek naar u. We zoeken mensen die ons team als groepenbegeleider willen versterken en het leuk vinden om projecten organisatorisch voor te bereiden.
Bij interesse kunt u contact met ons opnemen via de website www.presentsteenwijkerland.nl en meld u aan of bel met een van de coördinatoren; tel 0652204749.

Een hartelijke groet van de coördinatoren

Jessica van Benthem en Marieke Weijdema.