Present blij met sponsoring Klusbus!

21-11-2018

Voor het werk van Stichting Present Steenwijkerland zijn we altijd op zoek naar middelen en manieren om spullen zo goed en handig mogelijk te kunnen verplaatsen, bij bijvoorbeeld een verhuizing. Te denken valt ook aan het vervoer van materialen voor tuinen, afvoeren van huisraad en noem maar op.
Groot was dan ook onze blijdschap toen wij door Wetland Wonen werden benaderd met de vraag of wij belangstelling hadden voor een bus. Belangstelling was er zeker, maar een bus rijdt niet voor niets.|
Met dit gegeven zijn wij als coördinatoren aan de slag gegaan en hebben we twee geweldige sponsoren gevonden voor de bus:  Firma A. de Jonge en Autobedrijf Oldenijens.  |
Door middel van sponsoring van deze beide bedrijven kunnen wij kosteloos deze bus rijden.  Een geweldige aanwinst, waar we onvoorstelbaar blij mee zijn!
Met de inzet van de Klusbus worden veel projecten een stuk gemakkelijker uitvoerbaar en zijn we niet meer zo afhankelijk van het weer, veel past nu in de Klusbus! Nogmaals willen wij Wetland Wonen bedanken voor de prachtige bus met nieuwe APK, Firma A. de Jonge voor brandstof en verzekering en Autobedrijf Oldenijens voor de jaarlijkse APK. Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest.

BEDANKT!
Namens het hele team van Stichting Present Steenwijkerland.