Taart van de Week

24-11-2021

De Taart van de Week, beschikbaar gesteld door Bakker Steenstra aan de Markt 48 en het Steenwijkerdiep 29 te Steenwijk, gaat deze week naar het nieuwe bestuur van Stichting Present Steenwijkerland.
Present is van een aftredend tweekoppig bestuur overgegaan naar een voltallig enthousiast vijfkoppig bestuur. Daar zijn de coördinatoren Jessica en Marieke erg blij mee en dat is ook de reden waarom zij hun nieuwe bestuur hebben aangemeld voor de Taart van de Week. „We zijn blij met hen. Het nieuwe bestuur van onze Stichting Present Steenwijkerland bestaat nu uit Wim Hultink, Arie Kleiwert, Anneke Zuidema, Theo Leferink en Hans Groen. Het bestuur is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de gehele stichting en daarom zijn zij zo belangrijk.”
Stichting Present Steenwijkerland is makelaar in vrijwilligerswerk. „Wij brengen mensen die iets te bieden hebben samen met mensen die hulp nodig hebben,” aldus Marieke.