Team en Bestuur

Bestuur Steenwijkerland

Momenteel bestaat het bestuur uit 3 leden: voorzitter Henk Boxum, secretaris Margret Dekker en penningmeester Hans Meijer. Samen met beide coördinatoren en een team vrijwilligers werken ze aan een goede, sterke en professionele organisatie. Met anno 2018 bijna 150 projecten is het bestuur wel op zoek naar nieuwe bestuursleden. Bij voorkeur uit (ondernemend) Steenwijk of Oldemarkt.

Coördinator

De verbindende schakels tussen bestuur en team, groepen en hulpontvangers, hulpverleners en groepenbegeleiders zijn de coördinatoren. In Steenwijkerland zijn Jessica van Benthem-Boxum en Lammie Odink ingehuurd als coördinatoren en in die rol vertegenwoordigen zij Stichting Present Steenwijkerland als centrale aanspreekpunten en gezichten van onze stichting. De strategische missie en visie van de Stichting worden door hen vertaald in de dagelijkse praktijk. Daarnaast is het overbrengen van enthousiasme en het betrekken van mensen bij de missie en visie van Present Steenwijkerland een kerntaak die zij met liefde uitvoeren.

Team

Het team bestaat uit een aantal mensen die de groepen vrijwilligers begeleiden tijdens en voorafgaand aan de projecten. Zij vormen de verbindende schakel tussen wens en inzet, hulp geven en hulp ontvangen. Ellen van Dijken, Roswitha Stam, Hans Kloek en Henk Boxum zijn het groepenbegeleidersteam. Dit team begeleidt de vrijwilligersgroepen en de hulpontvangers rondom de Present projecten. Bea den Hartog schrijft de artikelen voor onze e-mailnieuwsbrief. De administratieve ondersteuning is in handen van Henny Tukker en Jacquelien Mosselaar verzorgt de nazorg aan de groepen door middel van evaluaties.

Samen zijn wij Present Steenwijkerland.