Als bedrijf

Als Maatschappelijk Betrokken Ondernemer (MBO) biedt Present u  de gelegenheid om van grote betekenis te zijn in de plaats waar uw onderneming is gevestigd.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel manieren om te investeren in Present. Dat kan door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie door Present zodat uw medewerkers projecten kunnen uitvoeren. Maar  uw investering kan een nog hoger rendement opleveren!  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. De stichting wil de samenleving in beweging krijgen om om te zien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen geen budget mee, maar wel inzet, enthousiasme en burgerzin. Om dit professioneel te begeleiden en daardoor continuïteit te waarborgen is er geld nodig.  Door uw investering kan Present deze groepen inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u geïnteresseerd bent in deze manier van ondernemen wil  Present graag met u in gesprek! Ze wil dan  met u van gedachten wisselen over úw ideeën mbt inzet van mensen, middelen, media en mogelijkheden. Dan komen we  samen tot unieke belevenis en prachtig resultaat.

Stuur ons een bericht of Klik hier voor een overzicht van onze partners.