Als Vriend

Het werk van Present Steenwijkerland groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun Present als Vriend

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Daarom zoeken we als Present Steenwijkerland Vrienden.

Vrienden steunen elkaar en zijn er in mooie tijden, bij de Present projecten, genietend van de impact die de inzet van een groep heeft als ze een alleenstaande moeder helpen. Na het project zien dat deze moeder sterker wordt van deze hulp. Omdat ze ervaart dat ze het waard is om geholpen te worden. Genietend van de blijdschap van ouderen als ze extra aandacht ontvangen van Present groepen.

Deze impact wil je als Vriend graag zien groeien, omdat je net als wij, gelooft in een Steenwijkerland waar mensen elkaar zien, helpen en waarderen.

Waarom Vriend worden?

Op dit moment organiseren we als Present Steenwijkerland minimaal 85 projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is de steun van Vrienden hard nodig!

Hoe word u Vriend?

Via de onderstaande link worden wij vrienden!

ik word Vriend