Vacature kwaliteitsmedewerker (tijdelijk)

Present Steenwijkerland is een groeiende organisatie op het gebied van informele zorg. Door het organiseren van projectmatig vrijwilligerswerk wil Present een brug slaan tussen mensen die hun tijd en talenten aan willen bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Present biedt kans om maatschappelijk betrokken te raken bij kwetsbare mensen in hun eigen omgeving. Present Steenwijkerland doet ongeveer 100 projecten per jaar.

Heb jij:

• een hart voor mensen die het moeilijk hebben?
  • zin in een nieuwe uitdaging?
  • zin om te werken in een maatschappelijk betrokken organisatie?

Dan zijn wij op zoek naar jou voor de functie van Kwaliteitsmedewerker.

Wat ga je doen?

Kwaliteitsdocumenten actualiseren
Na het doorlezen van onze huidige kwaliteitsdocumenten ga jij deze actualiseren. Je vertaalt de documenten naar de huidige situatie en zorgt ervoor dat ze overzichtelijk en bondig toepasbaar zijn.

Uitwerken kwaliteitsdocumenten
Ook het uitschrijven van diverse kwaliteitsdocumenten is jouw verantwoordelijkheid.

We vragen van jou:

• ervaring of affiniteit hebt met kwaliteitssystemen;
  • in staat bent om zelfstandig je taken uit te voeren;
  • de Nederlandse Taal goed beheerst en over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden beschikt en dat je zorgvuldig werkt;
  • kunt werken in samenwerkingsverband;
  • 2 tot 4 uur per week beschikbaar bent.
  • Woonachtig in de omgeving van Steenwijkerland of omliggende regio’s.

We bieden jou:

• een veelzijdige en uitdagende functie in een dynamische, maatschappelijk betrokken organisatie;
  • actieve toerusting met betrekking tot missie, visie, en de werkwijze van Present en inzicht in de actuele ontwikkelingen door korte lijnen te realiseren met het Operationele Team van Present;
  • gerichte ondersteuning bij het verrichten van de taken;
  • ruimte voor eigen ideeën en inbreng;
  • Vergoeding : Je ontvangt een vast bedrag voor de periode van deze werkzaamheden, passend binnen de kaders van een vrijwilligersorganisatie.
  • De verwachting van looptijd voor deze functie is 3 á 4 maand.

Interesse?
Meer  informatie over de achtergrond, werkwijze en het concept van Present vind je op onze website. Heb je belangstelling of wil je meer weten, neem dan contact op met Marieke Weijdema, coördinator via 06-15326435 (bereikbaar op dinsdag en woensdag) of via haar mailadres: marieke.weijdema@presentsteenwijkerland.nl.

Wanneer ga je aan de slag

• Zo spoedig mogelijk.
  • Het aantal uren per week (4 tot 12) is, afhankelijk van wat jij wilt, heel flexibel in te vullen.
  • Werken vanuit huis is mogelijk, maar kan ook bij ons op kantoor.
  • Het is een tijdelijke functie die medio juli afgerond moet zijn.

Solliciteren
Lijkt dit jou een mooie uitdaging? Stuur dan je sollicitatie naar ons secretariaat
t.a.v. W. Hultink, Johan van Oldenbarneveltsingel 3, 8332GH Steenwijk of per email naar: wim.hultink@presentsteenwijkerland.nl.

De sluitingsdatum is 15 maart.