Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Present in tijden van corona

We mogen gelukkig weer kleine groepjes vrijwilligers inzetten bij projecten. Natuurlijk houden we ons daarbij aan de richtlijnen van het RIVM! Wij werken zelf vanuit huis. Hulp aanbieden of hulp aanvragen?

Present in tijden van corona

Hartenpost valentijnsactie

Lever je hartenpost voor 11 februari in.

Lees hier over de hartenpost

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

In vijf dagen een lege woning bewoonbaar maken voor de nieuwe bewoners. In een soort estafetteproject hebben 7 flexwerkers (helaas niet allemaal op de foto gekomen) de muren gesaust en de woning van laminaat voorzien. Een hele klus, maar met een mooi resultaat en blijde nieuwe bewoners. Alle flexwerkers bedankt voor jullie inzet! ... Lee meerSee Less

2 days ago

Goed om weer 'present' te zijn via Present! - Verslag van een flexwerker:
"Het was vandaag beslist geen dag als alle andere dagen.
Op deze zonovergoten winterdag werd het binnenshuis met het verstrijken van de tijd ook steeds lichter. Debet daaraan was de saus die wij, de toekomstige bewoner en ik, op de wanden aanbrachten.
De bewoner had geen ervaring met dit werk. Na enig voordoen en advies ging het steeds beter. Desalniettemin hebben we in gezamenlijkheid flink meters kunnen maken. De woning is ervan opgeknapt.
Kortom, een mooie dag gehad en goed om weer 'present' te zijn via Present!!"
... Lee meerSee Less

1 week ago
Goed om weer present te zijn via Present! - Verslag van een flexwerker:
Het was vandaag beslist geen dag als alle andere dagen.
Kortom, een mooie dag gehad en goed om weer present te zijn via Present!!
(Dit project is in 4 dagdelen uitgevoerd met 2 flexwerkers, per dagdeel hielp 1 flexwerker met het sausen van de woning.)Image attachment
Load more

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"