Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Súdwest-Fryslân het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

We gaan er even zomers tussenuit. Niet dat er niks gebeurt, maar wel dat we minder bereikbaar zijn. Tot en met 3 september is Present Súdwest-Fryslân telefonisch niet bereikbaar. info@presentsudwestfryslan.nl voor (zeer dringende) vragen of zaken. Aanmelden van groepen of hulpvragen blijft 24/7 mogelijk via de website: stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/aanmelden/ We wensen iedereen een fijne en ontspannen zomerperiode! Graag tot later :-) ... Lee meerSee Less

5 days ago

We gaan er even zomers tussenuit. Niet dat er niks gebeurt, maar wel dat we minder bereikbaar zijn. Tot en met 3 september is Present Súdwest-Fryslân telefonisch niet  bereikbaar. info@presentsudwestfryslan.nl voor (zeer dringende) vragen of zaken. Aanmelden van groepen of hulpvragen blijft 24/7 mogelijk via de website: https://stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/aanmelden/  We wensen iedereen een fijne en ontspannen zomerperiode! Graag tot later :-)
Present Súdwest-Fryslân heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Súdwest-Fryslân

5 days ago

Wat een leuk project was dit! Samen met gezinnen van het AZC in Sneek zijn vrijwilligers vanuit de Lions Club Sneek Waterstad naar het Fries Scheepvaart Museum geweest. Zeer ontspannen, gezellig en veel onderling contact.Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Prachtig om samen op pad te gaan en mensen kennis te laten maken met een stuk Friese historie!!!

+ View previous comments

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"