Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Kans op diner voor donateurs

Iedere nieuwe en bestaande donateur die ons voor minstens € 25,- per jaar steunt maakt kans op een heerlijk diner thuis voor maximaal acht personen, ….

Steun ons als donateur

Laat deze Valentijnsdag je hart spreken en meld je aan als gastgezin voor vrijdag 8 maart en ontvang vluchtelingen aan jouw tafel om samen te eten tijdens de Meet & Eat. stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/meet-eat/ ... Lee meerSee Less

2 days ago

Laat deze Valentijnsdag je hart spreken en meld je aan als gastgezin voor vrijdag 8 maart en ontvang vluchtelingen aan jouw tafel om samen te eten tijdens de Meet & Eat. https://stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/meet-eat/
Present Súdwest-Fryslân Present Súdwest-Fryslân heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Súdwest-Fryslân

Ladies Circle Sneek was met een afvaardiging van 3 vrouwen present om een praktisch project te doen, op een stormachtige zaterdagmiddag, in een woning in Woudsend. De bewoner kon heel goed wat hulp gebruiken bij zijn fikse achterstand in het schoonhouden van zijn huis. Hij redde dat zelf niet, vanwege allerlei problematiek.
Gewapend met allerlei materialen ging men aan de slag: schrobben, boenen, vegen, poetsen, in de keuken en de douche… In deze ruimtes was schoonmaak het hardst nodig.
Meneer vond het wel wat spannend, zoveel vrouwen in zijn huis aan het werk, maar ging ook zelf aan de slag in zijn slaapkamer. Een vrolijk muziekje werkte stimulerend, en er werd stug doorgewerkt; de poes schrok van de stofzuiger en trok zich terug…
Drie uren later waren keuken en douche schoongeboend, en rook het heerlijk fris in huis. Meneer was “sprakeloos”, “Dat dit kan, dat deze vrouwen dit zomaar doen, ongelofelijk! Ik ben er heel blij mee” was zijn commentaar.
Dames van Ladies Circle Sneek, héél veel dank voor jullie fantastische hulp!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Present Súdwest-Fryslân Present Súdwest-Fryslân heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Súdwest-Fryslân

3 weeks ago

Een moeder met vier kinderen woont in de crisisopvang. Ze heeft een woning toegewezen gekregen, maar alles moet geverfd worden om het huis een thuis voor haar te maken. Zelf is ze allergisch voor verf. Wat nu? Gelukkig zijn daar drie jonge dames die willen helpen met verven en twee dagen aan de slag gaan in het huis. Gewapend met een verfroller en kwast knappen ze de woonkamer en de gang op. Wat een verschil! De moeder is hen erg dankbaar en heeft zin om naar deze woning te verhuizen. Bedankt dames!Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Toppers! Leuk jonge mensen die zich inzetten voor een ander!

geweldig mooi toff gedaan

Geweldig!

Load more

Partners