Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Kans op diner voor donateurs

Iedere nieuwe en bestaande donateur die ons voor minstens € 25,- per jaar steunt maakt kans op een heerlijk diner thuis voor maximaal acht personen, ….

Steun ons als donateur

Spijt dat je niet hebt mee gedaan met NL DOet? Of juist de smaak te pakken? Meld je aan als groep of individu en doe mee met een project via Present Súdwest-Fryslân.https://stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/ ... Lee meerSee Less

2 days ago

Koop jij wel iets online? Sponsor Present dan gratis!
Als jij via onderstaande link iets koopt, bijvoorbeeld bij Cool Blue, Wehkamp of Bol, dan ontvangt Stichting Present Sudwest-Fryslan geld van SponsorKliks. De link bevat nl. een code om Stichting Present Sudwest-Fryslan te herkennen en jij betaalt hetzelfde als je direct naar de webwinkel gaat, vandaar "gratis sponsoren". Bekijk andere winkels op de SponsorKliks-pagina van Stichting Present Sudwest-Fryslan via: www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=9297&so=ma
... Lee meerSee Less

1 week ago

Koop jij wel iets online? Sponsor Present dan gratis!
Als jij via onderstaande link iets koopt, bijvoorbeeld bij Cool Blue, Wehkamp of Bol, dan ontvangt Stichting Present Sudwest-Fryslan geld van SponsorKliks. De link bevat nl. een code om Stichting Present Sudwest-Fryslan te herkennen en jij betaalt hetzelfde als je direct naar de webwinkel gaat, vandaar gratis sponsoren. Bekijk andere winkels op de SponsorKliks-pagina van Stichting Present Sudwest-Fryslan via: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=9297&so=ma

Vijf leden van Ladies Circle Sneek zijn bij locatie De Tjalk van de Noorderbrug geweest. Samen met de bewoners zijn er spelletjes gespeeld en koekjes gebakken. En die koekjes waren door iedereen in het hele pand te ruiken. En lekker dat ze waren! Stralende en tevreden gezichten van de bewoners en de dames. Het was zeer geslaagd! Namens de bewoners en de medewerkers van de Noorderbrug; bedankt voor de gezellige middag! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Load more