Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Kans op diner voor donateurs

Iedere nieuwe en bestaande donateur die ons voor minstens € 25,- per jaar steunt maakt kans op een heerlijk diner thuis voor maximaal acht personen, ….

Steun ons als donateur

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

‘De bewoners hebben het er nu nóg over.’ Jeugd van PKN De Lege Geaen bakt pannenkoeken bij Philadelphia!
Een groep van 6 meiden en 3 jongens hebben op 24 mei pannenkoeken gebakken voor de bewoners van De Mar, Intensieve zorglocatie van de Philadelphia in Sneek. Ze vonden het eerst best een beetje spannend, want hoe moet je reageren en hoe reageren de bewoners op jou?
... Lee meerSee Less

2 days ago

‘De bewoners hebben het er nu nóg over.’ Jeugd van  PKN De Lege Geaen bakt pannenkoeken bij Philadelphia!
Na een hartelijk ontvangst door mensen van Philadelphia en Present, kon de jeugd, in twee groepen aan de slag met het bakken. Dat ging met veel plezier en inzet en soms met de nodige hilariteit. En dat alles met als doel: de bewoners het gevoel geven van ‘uit eten’ te zijn. Dat is zeker gelukt. De bewoners waren enthousiast over het etentje. En de jeugd heeft een mooie ervaring opgedaan, in wat je voor een ander kunt betekenen.Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

was echt heel geweldig toff

Een praktijktoets tuinonderhoud moesten deze leerlingen van het Nordwin College doen. Ze deden dat bij A.C. de Wurkwinkel van de Noorderbrug. Die hebben zo'n grote tuin dat die door de cliënten niet goed te onderhouden is. Een mooie win-win situatie. De leerlingen kunnen hun toets doen en de cliënten en medewerkers van de Wurkwinkel genieten van het resultaat. Leerlingen bedankt en veel succes met jullie opleiding! ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Comment on Facebook

De medewerkers en cliënten zijn er erg blij mee. Super bedankt

Gezellige ochtend meezingen en luisteren op Tingastate.
Dinsdag 14 mei hebben 3 vrijwilligers en een activiteitenbegeleider met 7 bewoners van Tingastate Sneek een gezellige ochtend gehad van 10.00-12.00. Samen liedjes zingen, meezingen en luisteren. Onder begeleiding van gitaarmuziek werden oud-Hollandse liedjes en Engelse liedjes gezongen, vooral 'My Bonny is over the ocean' was favoriet.
... Lee meerSee Less

1 month ago

Gezellige ochtend meezingen en luisteren op Tingastate.
Dinsdag 14 mei hebben 3 vrijwilligers en een activiteitenbegeleider met 7 bewoners van Tingastate Sneek een gezellige ochtend gehad van 10.00-12.00. Samen liedjes zingen, meezingen en luisteren. Onder begeleiding van gitaarmuziek werden oud-Hollandse liedjes en Engelse liedjes gezongen, vooral My Bonny is over the ocean was favoriet.
Load more

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"