Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Súdwest-Fryslân het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als donateur

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Op een zaterdag heeft het (vernieuwde) bestuur van Present Súdwest-Fryslân een project uitgevoerd, om zelf in de praktijk mee te maken wat het betekent om anderen te helpen. Er zijn 3 slaapkamers en een hal op de bovenverdieping opgeknapt. Dit was hard nodig. Het lijkt een kleinigheid, maar voor het gezin betekent het heel veel.
Het project heeft veel indruk gemaakt, vooral de situatie van dit gezin wat (door omstandigheden) uitzichtloos lijkt.
Na het project is het gezin zichtbaar opgelucht dat er stappen zijn gezet in het weer leefbaar maken van de woning. En het heeft hen een stukje rust gegeven. Ouders en kinderen zijn zeer enthousiast over het resultaat.

2 days ago

Afgelopen week hebben 2 vrijwilligers uit de flexgroep geholpen met een opbollende laminaatvloer. Door de vloer aan te passen is het voor iemand die met een rollator loopt weer veilig om zich thuis te verplaatsen.
Mooi hoe iemand door 2 vrijwilligers in een ochtend geholpen is.
Wil je ook samen met anderen klussen bij iemand die eenmalig hulp nodig heeft? Meldt je dan aan via onze website: stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/aanmelden/

1 week ago

Mooi hoe iemand door 2 vrijwilligers in een ochtend geholpen is.
Wil je ook samen met anderen klussen bij iemand die eenmalig hulp nodig heeft? Meldt je dan aan via onze website: https://stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/aanmelden/

FANTASTISCHE ONVERGETELIJKE DAG
Een wens......een fantastische dag......een lichtpuntje zijn!
De 14-jarige Ji Li wil andere kinderen die niet op vakantie kunnen een mooie dag bezorgen. Samen heeft Ji Li met zijn ouders een 11-jarige jongen en zijn vriendje de dag van hun leven te bezorgt. Delen in wat je hebt en samen veel plezier hebben, maakte het tot een onvergetelijke dag met elkaar!
Ontbijten bij Mac Donalds, rijden in een dansende Tesla, boot varen en plezier met de funband, springen bij Jumpstyle, op verzoek nog een keer boot varen en pannenkoeken eten.
Het was een dag met veel plezier, allemaal bedankt voor jullie enthousiasme!

3 weeks ago

FANTASTISCHE ONVERGETELIJKE DAG
Een wens......een fantastische dag......een lichtpuntje zijn!
Het was een dag met veel plezier, allemaal bedankt voor jullie enthousiasme!Image attachment

Comment on Facebook

Fantastisch

Geweldig 🤜