Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

10 jaar Present Súdwest-Fryslân

Kerstengelproject

Aanmelden als kerstengel of een begunstigde voor een kerstengel aanmelden kan via deze link

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Aan het begin van 2020 kijken wij terug op een zeer geslaagd 2019, met vele mooie projecten! We hebben het jaar heel positief mogen afsluiten met het Kerstengelenproject. Wat een mooie reacties heeft het teweeggebracht: "Ik heb er nog een brok van in mijn keel. Wat zijn wij dankbaar en blij! Het is zo welkom. We hebben een moeilijke tijd gehad, en nog hebben we moeilijke periodes. En dit gebaar van de kerstengel is echt voor ons even een geluksmomentje, een lichtpuntje," aldus één van de begunstigden.

Iedereen heel hartelijk dank voor zijn of haar inzet, zonder jullie was dit geweldige project niet mogelijk geweest.
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Aan het begin van 2020 kijken wij terug op een zeer geslaagd 2019, met vele mooie projecten! We hebben het jaar heel positief mogen afsluiten met het Kerstengelenproject. Wat een mooie reacties heeft het teweeggebracht: Ik heb er nog een brok van in mijn keel. Wat zijn wij dankbaar en blij! Het is zo welkom. We hebben een moeilijke tijd gehad, en nog hebben we moeilijke periodes. En dit gebaar van de kerstengel is echt voor ons even een geluksmomentje, een lichtpuntje, aldus één van de begunstigden.

Comment on Facebook

We hebben dit jaar even overgeslagen ivm heel veel andere acties, maar volgend jaar doen we ook weer mee!

1 month ago

Studenten van ROC Friese Poort hadden prachtige kerststukjes gemaakt. Na een kerstontbijt op school hebben ze hun creaties gister uitgedeeld aan bewoners van het AZC, het sociaal pension, De Tjalk, De Waterman en op de APstraat. Ook even koffie drinken met de bewoners en soms nog een spelletje, een wandeling of een rondleiding met informatie over de locatie. De ochtend stond in het teken van aandacht en ontmoeting. Een zeer geslaagde ochtend!Image attachmentImage attachment
Load more

Partners