Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Súdwest-Fryslân het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Present Súdwest-Fryslân voelt zich gezegend.
Present Súdwest-Fryslân

Wilt u dit jaar een kerstengel zijn, of kent u iemand die een engel kan gebruiken? Net als voorgaande jaren gaat Súdwest-Fryslân in de weken voor kerst een “kerstengel project” van start. De kerstengel wordt gevraagd om in de Adventsperiode, tussen 3 december en 24 december, oprechte aandacht te besteden aan de begunstigde.
Wat doet een kerstengel?
Het is de bedoeling dat u als kerstengel iemand (desgewenst anoniem) bemoedigt, ondersteunt, helpt, een kaartje, (zelfgebakken) lekkers of een bloemetje stuurt; wat u zelf ook maar bedenkt.
Wilt u dit jaar een kerstengel zijn?
Meldt u dan hier aan.
stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/aanmelden/kerstengel-project-2017/
... Lee meerSee Less

4 days ago

Wat doet een kerstengel?
Wilt u dit jaar een kerstengel zijn?
Meldt u dan hier aan.

Comment on Facebook

ben altyd een kerstengel voor heel veel personen

+ View previous comments

Stichting Present Súdwest-Fryslân wil met Meet & Eat graag een brug slaan tussen vluchtelingen en inwoners van Sneek en omstreken. Meedoen met Meet & Eat is een leuke en laagdrempelige manier om in contact te komen met vluchtelingen. Eten verbindt; je leert elkaar beter kennen, maar het zal je ook meer begrip opleveren voor situaties en andere culturen. Wij durven je te verzekeren dat je na deze Meet & Eat een bijzondere ervaring rijker bent!
Waarom?
Voor vluchtelingen is het erg belangrijk om contacten op te bouwen met mensen van buiten het AZC. Het contact met Nederlanders zorgt ervoor dat ze zich welkom voelen en het gevoel krijgen dat er mensen zijn die om hen geven. Het doorbreekt de dagelijkse gang van zaken (sleur) op het AZC, bevordert de kennis van de Nederlandse taal en zorgt voor een kennismaking met Nederlandse gewoontes. Door mee te doen met Meat & Eat draag je hier direct een steentje aan bij. Hoe bijzonder is dat.
Informatie:
stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/meet-eat/