Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Kans op diner voor donateurs

Iedere nieuwe en bestaande donateur die ons tot 1 december 2019 voor minstens € 25,- per jaar steunt maakt kans op een heerlijk diner thuis voor maximaal acht personen, ….

Steun ons als donateur

Sponsor Stichting Present Sudwest-Fryslan gratis.
Vergeet niet te SponsorKlikken als je gaat shoppen.
Feestelijke outfits, kerstcadeaus en wintersportbestemmingen zijn allemaal populair in december en allemaal te vinden via onze pagina: www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=9297&so=m912

Hoe werkt gratis sponsoren?
Als jij via bovenstaande of onderstaande link iets koopt dan ontvangt Stichting Present Sudwest-Fryslan commissie. In de link is namelijk ons ID opgenomen, zodat SponsorKliks weet aan wie ze geld moeten overmaken. Jij betaalt dezelfde prijs als je direct naar de webwinkel zou gaan, vandaar dat het gratis sponsoren wordt genoemd.

Bekijk andere winkels op de SponsorKliks-pagina van Stichting Present Sudwest-Fryslan via: www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=9297&so=m912
... Lee meerSee Less

5 days ago

Sponsor Stichting Present Sudwest-Fryslan gratis.
Vergeet niet te SponsorKlikken als je gaat shoppen.
Feestelijke outfits, kerstcadeaus en wintersportbestemmingen zijn allemaal populair in december en allemaal te vinden via onze pagina: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=9297&so=m912

Hoe werkt gratis sponsoren?

Bekijk andere winkels op de SponsorKliks-pagina van Stichting Present Sudwest-Fryslan via: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=9297&so=m912
Load more

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"