Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Present in tijden van corona

We mogen gelukkig weer kleine groepjes vrijwilligers inzetten bij projecten. Natuurlijk houden we ons daarbij aan de richtlijnen van het RIVM! Wij werken zelf vanuit huis. Hulp aanbieden of hulp aanvragen?

Present in tijden van corona

Steun ons

Steun het werk van Present Súdwest-Fryslân door een eenmalige gift of een maandelijkse bijdrage. Hiermee maakt u het mogelijk dat er nog meer mensen in Súdwest-Fryslân worden geholpen, winst voor de samenleving!

Word donateur

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vrijdag 6 november is er weer een Meet & Eat: Gastgezin zijn voor een avond. Ook twee (of meer) vluchtelingen aan jouw tafel op vrijdag 6 november? Meld je aan als gastgezin, dan ontvang je thuis vluchtelingen aan tafel en gaat samen eten. Een gezellige én laagdrempelige manier om in contact te komen met vluchtelingen, want eten verbindt altijd! stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/meet-eat/ ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Vrijdag 6 november is er weer een Meet & Eat: Gastgezin zijn voor een avond. Ook twee (of meer) vluchtelingen aan jouw tafel op vrijdag 6 november? Meld je aan als gastgezin, dan ontvang je thuis vluchtelingen aan tafel en gaat samen eten. Een gezellige én laagdrempelige manier om in contact te komen met vluchtelingen, want eten verbindt altijd! https://stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/meet-eat/

Twee appartementen sauzen voor nieuwe bewoners. Een groot project waar bestuursleden van Present SWF afgelopen vrijdag enthousiast mee bezig zijn geweest. Ieder jaar doet het bestuur mee met een project, om ook zelf te ervaren hoe het in de praktijk werkt. (En dus ook mee te maken dat het niet altijd zo loopt als vooraf gepland....de wanden moesten eerst in de voorstrijk, voordat het echte sauswerk kon beginnen....) ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Vorige week konden klanten in winkels van Albert Heijn, verspreid over heel Nederland, ontbijtproducten doneren aan de lokale voedselbanken. Ook de Voedselbank Sneek Wymbritseradiel deed mee. Voor deze actie waren veel vrijwilligers nodig. Buiten de vaste vrijwilligers van de Voedselbank werden extra vrijwilligers ingezet via Present SWF. Vol enthousiasme deden onder andere bestuursleden van Present SWF en de leden van Lions Sneek mee met de actie. Namens de Voedselbank: Ieder bedankt voor de inzet! ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Comment on Facebook

Het was een prachtige week, hartelijk dank voor jullie inzet!

Goed bezig

Load more

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"