Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

10 jaar Present Súdwest-Fryslân

Kerstengelproject

Aanmelden als kerstengel of een begunstigde voor een kerstengel aanmelden kan via deze link

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

OPROEP - Kerstengelen gezocht!

Wil jij ons helpen door als Kerstengel een kerstpakket samen te stellen voor alleenstaanden in Workum en omgeving? Niet alleen is dit erg leuk om te doen, het leidt ook vaak tot bijzondere ontmoetingen! Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar: christa@presentsudwestfryslan.nl.
... Lee meerSee Less

5 days ago

OPROEP - Kerstengelen gezocht!

Comment on Facebook

Anja Schilder zuid west doet nog wel de kerst engel, gaaf.

We zijn heel trots op alle vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor een ander! ... Lee meerSee Less

1 week ago

Vier op een rij! Alweer een mooi project uitgevoerd door leden van CGKv Sneek. Lees hierbij (en geniet van) onderstaand verslag van een van de enthousiaste vrijwilligers:
“Met man en macht: Zaterdag 30 november, is het stralend weer. Het wordt druk in de straat, de hele groep vrijwilligers is tijdig ‘present’.
Wat ons te doen staat, na de ontvangst met koffie, is de ontruiming van de huurwoning. Nagenoeg alles wat er los in staat, ligt of hangt, moet afgevoerd worden, inclusief vloerbedekking, rails en gordijnen, verlichting, etc. De echt talrijke muurpluggen worden verwijderd en hier en daar moet er flink gesopt worden. Zelfs de buitenboel wordt met de hogedrukspuit gedaan.
Het is een stevige klus, maar met een paar handen is het binnen een ochtend bekeken. Na deze totale tornado is de woning in grote lijnen klaar voor oplevering.
Deze door Stichting Present georganiseerde en door een groep gemeenteleden van CGKv Sneek uitgevoerde succesvolle hulpactie (voor iemand die het aan netwerk en andere mogelijkheden ontbreekt) is een stimulans om vaker iemand de helpende hand te bieden.
We worden kort toegesproken door de, inmiddels elders wonende, dankbare beperkte hulpontvanger en als blijk van waardering ontvangen we elk een smakelijke Sneeker versnapering.
Namens: de helpende handen”
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Comment on Facebook

Goed werk mensen! Trots op jullie!!

goed team👍

Load more

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"