Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

10 jaar Present Súdwest-Fryslân

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Een huis wordt een thuis. "Meneer had het zonder de hulp van vrijwilligers van de Stichting Present niet voor elkaar gekregen." Een productieve en intensieve ochtend door medewerkers van Everlake eCommerce Sneek, die een meneer hebben geholpen met het opruimen/sorteren en schoonmaken van zijn woning. Door omstandigheden van verhuizen van groter naar kleiner en door lichamelijke beperkingen was hulp in huis nodig.
Meneer is dankbaar, tevreden en blij met zijn nieuwe inrichting en dat de Thuiszorg kan starten met hun werkzaamheden. De inzet van de vrijwilligers was enorm, en ze hadden ook nog bloemen voor meneer meegenomen!
... Lee meerSee Less

1 week ago

Een huis wordt een thuis. Meneer had het zonder de hulp van vrijwilligers van de Stichting Present niet voor elkaar gekregen. Een productieve en intensieve ochtend door medewerkers van Everlake eCommerce Sneek, die een meneer hebben geholpen met het opruimen/sorteren en schoonmaken van zijn woning. Door omstandigheden van verhuizen van groter naar kleiner en door lichamelijke beperkingen was hulp in huis nodig.
Present Súdwest-Fryslân Present Súdwest-Fryslân voelt zich enthousiast.
Present Súdwest-Fryslân

We vieren donderdag ons 10-jarig bestaan met de opening van een tentoonstelling. Daar zijn kunstwerken te zien die gemaakt zijn door studenten van het centrum voor de kunsten in Sneek. Ze hebben zich daarbij laten inspireren door het thema “sociale armoede”. De kunstwerken zijn ook te koop. Tijdens de openingsbijeenkomst komende donderdag zal een veiling plaats vinden waarvan de opbrengst ten goede komt aan het werk van Present Súdwest-Fryslân.
Hier zijn alvast twee kunstwerken te zien van de tentoonstelling. Aanmelden om erbij te zijn kan nog steeds. stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/10jaar/
... Lee meerSee Less

1 week ago

We vieren donderdag ons 10-jarig bestaan met de opening van een tentoonstelling. Daar zijn kunstwerken te zien die gemaakt zijn door studenten van het centrum voor de kunsten in Sneek. Ze hebben zich daarbij laten inspireren door het thema “sociale armoede”.  De kunstwerken zijn ook te koop. Tijdens de openingsbijeenkomst komende donderdag zal een veiling plaats vinden waarvan de opbrengst ten goede komt aan het werk van Present Súdwest-Fryslân.
Hier zijn alvast twee kunstwerken te zien van de tentoonstelling. Aanmelden om erbij te zijn kan nog steeds. https://stichtingpresent.nl/sudwestfryslan/10jaar/Image attachment

Comment on Facebook

Mooi Thom! In het echt zijn ze nog mooier!

Present Súdwest-Fryslân Present Súdwest-Fryslân heeft een bericht gedeeld.
Present Súdwest-Fryslân

Nog zo'n mooi project afgelopen zaterdag met mensen van het Keerpunt. ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Nog zon mooi project afgelopen zaterdag met mensen van het Keerpunt.Image attachmentImage attachment