Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flex-poule

De Flex-poule is een groep van individuen die ongeveer 1 of 2x per maand samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Je bepaalt zelf hoe vaak je beschikbaar bent voor een project. Meestal zijn dat praktische klussen, soms is het een sociale activiteit. Voorbeelden van praktische projecten zijn:

• Helpen verhuizen of afvoeren van spullen naar de stort
  • Opknappen van een woning (verven, sausen van muren, laminaat leggen, schoonmaken, kluswerkzaamheden, etc.)
  • Het opknappen van een tuin (snoeien, gras maaien, onkruid verwijderen, tegels opnieuw leggen, tuinafscheiding plaatsen)

Zet je expertise in

Present Súdwest-Fryslân is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer, bestuurlijk en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil! Kijk hier voor de actuele vacatures bij Present Súdwest-Fryslân.

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.