Donateurs maken kans op gezellig diner

Maak kans op een gezellig diner op maat!

Iedere nieuwe en bestaande donateur die ons tot 1 december 2019 voor minstens € 25,- per jaar steunt maakt kans op een heerlijk diner thuis voor maximaal acht personen, klaargemaakt door een professionele kok: Lex Moerke! Lex is eigenaar van restaurant/hotel De Waag in Makkum en doet dit gratis voor ons. Als er op 30 november 2018 minimaal 50 donateurs zijn verloten wij het diner. Grijp deze kans en wordt nu donateur van Present! Dat kan door hieronder je gegevens in te vullen.

Wat is een diner op maat?

Jij kiest je gasten uit en prikt in overleg met Lex Moerke een datum in december 2018 of in het eerste half jaar van 2019. Is het voor je gezin, je trouwdag, je collega’s, een surpriseparty voor een vriend of gewoon een gezellige avond met vrienden of familie? Alles is mogelijk. We denken graag met je mee over een bijpassende invulling. Op basis van jouw wensen en ideeën stelt Lex een heerlijk menu samen en de ingrediënten neemt hij mee! Twee, drie, vier gangen? Het wordt een diner op maat!

Waarom is jouw donatie zo belangrijk?

Elk jaar organiseren en begeleiden we 70 projecten met 1.500 vrijwilligers en 600 hulpontvangers. Dat kost tijd en geld. We zijn daarvoor afhankelijk van subsidies en giften. We weten ons gedragen door organisaties, kerken, de gemeente Súdwest-Fryslân en mensen zoals jij. Alleen samen met jullie kunnen we ons werk blijven doen. Wij geloven in een Súdwest-Fryslân waar mensen er zijn voor elkaar. Doe je mee?

Wanneer je vragen hebt over Present of meer informatie wil: neem gerust contact met ons op!

Aanmeldformulier donateur Present SWF

Ja, ik word donateur van Present Súdwest-Fryslân en maak nu kans op een gezellig diner op maat.
  • Doneer minimaal 25 euro per jaar om kans te maken op een gezellig diner op maat. (Geen cijfers achter de komma invullen.)
  • Wilt u dit bedrag per maand, kwartaal of per jaar doneren?
  • Ik maak nu kans op een gezellig diner op maat!