Wat een fantastische ontmoeting tijdens de Liveshow!

Met wel meer dan 180 Presenters konden we genieten van de ontmoeting tijdens de Present Liveshow. Het was zelfs mogelijk om in groepjes bijeen te komen om samen naar deze livestream te kijken dus feestjes alom! 🥳 Wat een boeiend verhaal van Erik Dannenberg (voorzitter van Present Nederland) en een inspirerend interview met Lucas Meijs (hoogleraar filantropie en vrijwilligerswerk). Het volledige interview bieden we hieronder voor het eerst aan.

Ook de filmpjes van de kennissessies stellen wij beschikbaar om terug te kijken. Dan kun je dus nog lang nagenieten! Kijk hier de volledige show terug of kijk verderop in deze nieuwsbrief naar de samenvatting.

De Bruggenbouwer Award🏆 is gewonnen door Present Winterswijk die een brug wist te bouwen bij het project Sociaal Tuinieren tussen sociaal groen, vrijwilligers, partners en Present. Er is langdurig contact ontstaan tussen vrijwilligers en de hulpontvanger wat anderen ook weer kan inspireren om meer met Sociaal Tuinieren te gaan doen.

Het was weer gieren om de bloopers waarbij de klant bij een project in de Apenheul letterlijk naar zebra’s op zoek was gegaan om de groepenbegeleider te vinden i.p.v. naar de zebrapaden. 😂 Present Apeldoorn heeft deze Award dan ook met verve gewonnen!

Kortom iedereen kijkt uit naar de Presentdagen op 11 en 12 februari waarop we elkaar hopelijk weer live zullen ontmoeten en dat is al over een half jaar😃 dus save the date!

Drie kennisvideo’s: verbreed jouw kennis en verbeter jouw skills!

Tijdens de Liveshow kon iedereen één kennisvideo kiezen in de breakout room. Daarom bieden we het op deze manier aan zodat je ze nog terug kunt kijken, de andere sessies kunt volgen of als je de hele Liveshow hebt gemist (hoe kan dat?!) je alles alsnog terug kunt zien. Log in op het intranet van Present: Presentnet voor de volgende kennisvideo’s:

• Kennisvideo Bedrijven
  1. Hoe zorg je dat een bedrijf zich aanmeldt?
  2. Hoe organiseer je ontmoetingsprojecten?
  3. Hoe geef je vervolg aan de ervaring?
  • Kennisvideo Kerken
  1. Hoe zorg je dat een kerk zich aanmeldt?
  2. Hoe organiseer je ontmoetingsprojecten?
  3. Hoe geef je vervolg aan de ervaring?
  • Kennisvideo Pitchen en Presenteren
  1. Hoe bouw je een presentatie op?
  2. Wat zijn de ingrediënten voor een goed verhaal?
  3. Wat is de kernboodschap
  4. Hoe stel je goede vragen?