Als groep vrijwilligerswerk doen

–> Rechtstreeks naar het aanmeldformulier

Update m.b.t. Coronavirus

Tot en met 31 mei hebben we onze projecten helaas moeten annuleren vanwege het Corona-virus. Nieuwe aanmeldingen nemen we graag aan en we organiseren graag voor jullie een maatschappelijke activiteit. Helaas is het wel zo dat het momenteel nog erg onzeker is hoe lang deze situatie gaat duren. Om deze reden kunnen wij voorlopig nog geen datum voor jullie project vastleggen.

Ontdek hoe leuk het is om samen met je vrienden, collega’s of dispuut een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een (eenmalig) vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om een project te organiseren dat bij jullie past. Ontdek zelf hoe je daarmee simpel iemand anders helpt!

Present organiseert en begeleidt jullie vrijwilligersactiviteit!

Aanmelden kan met een groep van 4 tot wel 300 personen. De mensen die jullie helpen, zijn enerzijds mensen die eenzaam zijn en leven daarnaast ook in armoede. Vaak hebben ze ook gezondheidsklachten. Of redden ze het (tijdelijk) even niet zelf.

Voor groepen organiseren wij twee typen Present-projecten:

• Sociale projecten, denk bijvoorbeeld aan:
    • koken voor dak- en thuislozen,
    • het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking,
    • of koffiedrinken met eenzame ouderen.
  • Praktische projecten, denk bijvoorbeeld aan:
    • het klussen in een woning – schilderen/laminaat leggen,
    • schoonmaken van een woning,
    • of het opknappen van een tuin.

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Meld je aan of neem contact op voor een presentatie