Hulpvraag melden

Hulpverleners in Utrecht, jullie zijn meer dan welkom om een hulpvraag aan te melden!

Update m.b.t. Coronavirus

Vanwege de coronacrisis hebben onze reguliere vrijwilligersprojecten van 14 maart t/m 31 mei stilgelegen. Hierdoor is onze wachtlijst gegroeid, waardoor het langer kan duren voor er hulp beschikbaar is. We zijn nu aan het verkennen hoe we de projecten weer kunnen opstarten. Sinds half juni pakken we tuinklussen achter de voordeur weer op en dit hopen we spoedig weer uit te breiden naar meer klussen.

Een nieuwe hulpvraag aanmelden kan hieronder.Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen over het vervolg.

Neem bij vragen gerust contact met ons op!

Als professional kun je een hulpvraag melden als je denkt dat de inzet van een groep vrijwilligers een meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en).

Criteria zijn:

• Je cliënt heeft onvoldoende financiële middelen, netwerk en gezondheid om het werk zelf uit te voeren.
  • Jij en je cliënt zijn bereid om op de dag van het project (naar kunnen) aanwezig te zijn en eventueel een handje mee te helpen.
  • Ontmoeting (tussen cliënt en vrijwilliger) is wezenlijk onderdeel van het project.
  • De locatie ligt binnen de gemeente Utrecht.

Lees hier meer over hoe wij werken, bekijk onze folder of neem direct contact met ons op, bijvoorbeeld om te kijken hoe we je kunnen helpen.

Meld je praktische hulpvraag

Meld je sociale hulpvraag

Of lees eerst meer over hoe een Present project werkt voor jou als hulpverlener