Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je daar de mogelijkheid voor.

Zet je expertise in

Present Utrecht is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil! Bekijk onze (vrijwilligers) vacatures waar we mooie vacatures voor trainees hebben. Ook zoeken we altijd groepenbegeleiders die een of meer projecten p[er maand willen begeleiden.

Neem contact op voor de inzet van jouw expertise.

Woon je in Zuilen of Ondiep en wil je iets betekenen voor je eigen wijk samen met andere wijkbewoners? Geef je dan op voor Jong Meedoen.

Ben je op zoek naar een ander soort vrijwilligerswerk in je eentje? Kijk dan eens op de sites van collega-organisaties Utrecht Cares, Sodaproducties en Taaldoetmeer of bekijk de vacaturebank van de Vrijwilligerscentrale.