Mee doen als BEDRIJF

“Het teamgevoel en het mooie resultaat zijn ons het meest bijgebleven!

Met uw team niet alleen een leuke, maar ook een zinvolle dag beleven? Dat kan via Present! Vrijwilligerswerk met uw bedrijf via Present is teambuilding en ‘maatschappelijk betrokken ondernemen’ in één. De Rabobank, de politie, Witteveen+Bos en vele anderen gingen u al voor!

Het Kansfonds maakte enige tijd geleden een mini-reportage over het werk van Present. Ze waren daarvoor te gast bij Present Amersfoort. KRO-NCRV-presentator Roderick Vonhögen volgde vijf mannen van AFAS Software, die mevrouw Van Soeren hielpen bij het opknappen van haar tuin. Het schetst een mooi beeld van de projecten die we in Utrecht ook faciliteren:

We organiseerden al veel zinvolle teamdagen voor bedrijven:

• collega’s maakten levensboeken met ouderen

• een bedrijf knapte een speeltuin op

• een afdeling knapte een tuin op van een man in een isolement

• een team ging wandelen met mensen met een verstandelijke beperking

Voor meer inspiratie kunt u de verhalen volgen op onze sociale media! Mogen we ook voor uw bedrijf aan de slag? Bel of mail ons voor meer informatie of om een offerte aan te vragen. U kunt ons telefonisch bereiken op 06 19 88 20 88 of via info@presentutrecht.nl.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Maar wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee, maar door uw investering kan Present ze wel inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om op die manier een aandeel in Present te nemen gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we dan graag met u.