Vrijwilligerswerk als bedrijf

“Het teamgevoel en het mooie resultaat zijn ons het meest bijgebleven!”

PolitieVrijwilligerswerk met je bedrijf via Present: teambuilding en ‘maatschappelijk betrokken ondernemen’ in één. De Rabobank, de politie en Witteveen+Bos en vele anderen gingen je al voor!

We matchen groepen vrijwilligers aan zinvolle projecten: onze (eenmalige) vrijwilligersprojecten organiseren we altijd samen met de maatschappelijke organisaties in Utrecht.

Bij Present bepaal je zelf wat voor project je wil doen, en ook wanneer. We organiseerden al veel zinvolle teamdagen voor bedrijven:

• collega’s maakten levensboeken met ouderen
  • een bedrijf knapte een speeltuin op
  • een afdeling knapte een tuin op van een man in een isolement
  • een team ging wandelen met mensen met een verstandelijke beperking

Hoe ziet zo’n dag met Present eruit?

Het Kansfonds maakte enige tijd geleden een mini-reportage over het werk van Present. Ze waren daarvoor te gast bij Present Amersfoort. KRO-NCRV-presentator Roderick Vonhögen volgde vijf mannen van AFAS Software, die mevrouw Van Soeren hielpen bij het opknappen van haar tuin. Het schetst een mooi beeld van de projecten die we in Utrecht ook faciliteren:

Meer ervaringsverhalen:

Mogen we ook voor jouw bedrijf aan de slag?

Bel of mail ons voor meer informatie of om een offerte aan te vragen. Je kunt ons telefonisch bereiken op 06 19 88 20 88 of via info@presentutrecht.nl.