Meedoen als kerk

“Ik heb het project als heel bijzonder ervaren. Het was gezellig, we hebben onze handen uit de mouwen kunnen steken en de hulpvragers een stukje verder kunnen helpen.”

Er zijn voor anderen die dat nodig hebben: Dit is misschien wel de core business van de kerk. Maar waar moet je beginnen en kun je ervan uitgaan dat je hulp goed terecht komt? Present neemt de organisatie van het project geheel uit handen en weet de mensen te vinden die hulp en aandacht nodig hebben.

Door samen met Present aan de slag te gaan, help je mensen die dat nodig hebben. Je beleeft een onvergetelijke vrijwilligerservaring met bijvoorbeeld je Bijbelkring, kerkraad, jongerengroep, etc., waarbij Present je de mogelijkheid biedt om je geloof uit te dragen en om te zien naar je naaste.

Je kunt je op verschillende manieren inzetten:

• Met een groep een datum prikken en samen iets voor een ander doen.
  • Een reeks projectdata prikken en op die data steeds een ander project doen, of juist op meerdere data op eenzelfde locatie aan de slag.
  • Een actiedag organiseren, waarbij een datum wordt geprikt waarop kringen of mensen zich kunnen inschrijven om aan de slag te gaan.

Wil je ook met je kerk aan de slag? Meld je aan of neem contact op voor een kennismaking of presentatie