Bruggen bouwen

Bruggenbouwen verbroedert. Bruggenbouwen is een kunst. En je kunt het leren! Door te kijken naar hoe anderen het doen. Door te oefenen, fouten te maken, samen te werken. En het resultaat? Contact met je medemens. In je straat, in je buurt in je dorp in je stad. Met mensen die je kent en met mensen die je niet kent. Met mensen die van ver komen en met mensen die al hun hele leven in je straat wonen.

def cover bbb high quality

Toen we begin 2015 de bruggenbouwersbokaal wonnen met ons project voor Wajong Jongeren, besloten we hem te delen met andere projecten die net als ons bruggen slaan in Veenendaal.  Burgemeester Wouter Kolff deed de aftrap en daarna ging de bokaal iedere maand naar een ander project en stelden we de vraag: hoe doe jij dat eigenlijk, bruggen bouwen? Wat is jou geheim? Al deze tips en adviezen bundelen we in een boekje dat we beschikbaar willen stellen zodat bruggenbouwen vanzelfsprekend wordt. Weet je even niet hoe dat moet; raadpleeg dan het Woudlopershandboek voor Bruggenbouwen!

Via onderstaand formulier geeft u ons een machtiging voor het afschrijven van €2,50 van uw rekening en zorgen wij dat het boekje in uw bezit komt. Wees er snel bij de voorraad is beperkt!

Dit boekje is mede mogelijk gemaakt door IW4.

• Ja, ik ontvang graag een exemplaar van het bruggenbouwersboekje.

En geef daarvoor Present Veenendaal een machtiging om het verschuldigde bedrag van mijn rekening af te schrijven, indien ik buiten Veenendaal woon en het boekje verstuurd moet worden.
  • Indien u buiten Veenendaal woont, wordt het boekje per post verstuurd. Door onderstaande aan te klikken machtigt u Present de verzendkosten van €2,50 eenmalig van uw rekening af te schrijven.