Onze boekjes

NIEUW!

Het Impactboekje: een onderzoek naar de impact van projecten die via Present Veenendaal tot stand komen. In deze Impactmeting worden een aantal projecten vertaald in vier concrete casussen die zich in Veenendaal hebben afgespeeld. In vier infographics laten we de maatschappelijke winst van deze projecten zien, vertaald in kwalitatieve impact op het leven van de hulpontvanger en kostenbesparende impact voor de samenleving. We hopen dat deze mooie verhalen je inspireren.

Reeds eerder verschenen:

Het Bruggenbouwersboekje.

Bruggenbouwen verbroedert. Bruggenbouwen is een kunst. En je kunt het leren! Door te kijken naar hoe anderen het doen. Door te oefenen, fouten te maken, samen te werken. En het resultaat? Contact met je medemens. In je straat, in je buurt in je dorp in je stad. Met mensen die je kent en met mensen die je niet kent. Met mensen die van ver komen en met mensen die al hun hele leven in je straat wonen.

def cover bbb high quality

Toen we begin 2015 de bruggenbouwersbokaal wonnen met ons project voor Wajong Jongeren, besloten we hem te delen met andere projecten die net als ons bruggen slaan in Veenendaal.  Burgemeester Wouter Kolff deed de aftrap en daarna ging de bokaal iedere maand naar een ander project en stelden we de vraag: hoe doe jij dat eigenlijk, bruggen bouwen? Wat is jou geheim? Al deze tips en adviezen bundelen we in een boekje dat we beschikbaar willen stellen zodat bruggenbouwen vanzelfsprekend wordt. Weet je even niet hoe dat moet; raadpleeg dan het Woudlopershandboek voor Bruggenbouwen!

Nog enkele exemplaren beschikbaar. Via onderstaand formulier geeft u ons een machtiging voor het afschrijven van €2,50 voor de portokosten en wij zorgen dat het boekje in uw bezit komt.

Dit boekje is mede mogelijk gemaakt door IW4.

[gravityform id=”9″ title=”false” description=”false