Aanmeldformulier voor groepen

Present biedt groepen de mogelijkheid om zich in te zetten voor mensen die daar echt mee geholpen zijn. Een keer meedoen als groep? Vul dan dit formulier in. En denk daarbij creatief vanuit de mogelijkheden/talenten die jullie als groep hebben!

Contactpersoon:
De contactpersoon is ons aanspreekpunt van de groep. Wij nemen met hem of haar contact op over de presentatie, het voorbereidingstraject, het locatiebezoek en het project.

Projectdata inzetbaar:
Houd bij het plannen van een mogelijke projectdag er rekening mee dat wij 6 weken nodig hebben voor de voorbereiding van een project. Wij kunnen pas voor jullie aan de slag als we tijdens de presentatie hebben doorgesproken wat precies jullie aanbod is. Rekening houdend met overvolle agenda’s raden we jullie aan ruim op tijd een datum voor de presentatie én het project kort te sluiten. Een Present presentatie is slechts 1 x per groep nodig. Dus hebben jullie al eerder als groep een Present ervaring opgedaan dan is dit wat ons betreft niet nodig.