Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Veenendaal de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf en is uw rechtstreekse bijdrage aan de leefbaarheid van Veenendaal. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Deelname aan het lokale vrijwilligerswerk kan op meerdere manieren:

Partnerschap

Als partner van onze stichting maakt u het mede mogelijk dat wij ons werk kunnen doen. U kunt uw partnerschap vorm geven door een jaarlijkse bijdrage van € 500,–, € 1000,– of € 2500,–.  Wij zijn een ANBI stichting. Lees hier verder over de mogelijkheden om partner te worden van Present Veenendaal. Sluit aan bij onze huidige partners: Carbogen Amcis, Novente, Flower Explosion, De Koninklijke Van Ginkel Groep, H. Hardeman BV. en Mprise En help ons in Veenendaal mensen te helpen!

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Stichting Present Veenendaal organiseert teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij wij de groep verbinden aan een hulpvraag vanuit de formele zorg. Er is altijd sprake van een hulpontvanger met een heel beperkt netwerk, gezondheid en/of financiën.

Present organiseert zowel maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes als speciale praktische teambuildingsactiviteiten die echt een verschil maken voor kwetsbare mensen. Daarmee verbind u niet alleen uw personeel onderling u maakt ook verbinding met thema’s en hulporganisaties in uw regio. Samen gaat u het gevecht aan tegen zowel lokale armoede en eenzaamheid als mede met uw eigen vooroordelen.

Voorbeelden van projecten zijn:
– Met een groep collega’s de woonkamer opknappen van een alleenstaande moeder
– Een team dat pannenkoeken bakt met mensen met een beperking
– Een afdeling die samen met een groep alleenstaande ouderen de dierentuin bezoekt
In samenspraak met uw wensen bereiden we samen met u het project voor, begeleiden wij het project tijdens de uitvoer en blikken we terug. Kortom: iets heel anders als paintballen of kleiduiven schieten maar wel met impact op zowel uw mensen als de hulpontvangers.  Meer info voor een project op maat? Stuur een mail naar info@presentveenendaal.nl.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding. U maakt ons werk mogelijk  door een bijdrage over te maken van € 500,– per groep (max. 8 deelnemers) of €60,– per deelnemer. Indien gewenst kunnen wij ook een maatwerk offerte voor u maken. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking

Ervaringen

Reeds eerder zette zich in werving en selectiebureau Aatop, Huibers Accountants en de Valleigroep.  Mprise, een Microsoft Dynamics Dienstverlener in Veenendaal, heeft zich in mei 2014 met alle medewerkers ingezet op verschillende locaties in Veenendaal. Hieronder een leuke impressie van die dag.