Actie: stel een kerstpakket samen voor een ander

04-11-2021

Present zijn doe je met elkaar. Wil jij ook iets geven aan iemand die dat hard nodig heeft? Wij bieden deze mogelijkheid. Stel een kerstpakket samen voor een ander. Hoe gaat het in zijn werk:

Voor de maker van een kerstpakket:

1. Meld je aan voor 3 december via info@presentveenendaal.nl en vermeld als onderwerp: kerstpakkettenactie Present Veenendaal
  2. Stel een pakket samen dat voor iedereen wel geschikt is. Op de foto vind je een idee voor een aantal producten*: douchespul, iets lekkers (let er daarbij op dat het lang houdbaar is) of iets om te bakken, een kaars, een tijdschrift, een vrijkaartje voor bijvoorbeeld het filmhuis,    een puzzelboekje of klein spelletje.
  3. Wij zoeken via de hulpverlener de juiste combinaties

*Wij verzoeken je vriendelijk geen alcohol in de pakketten te doen ivm verslavingsgevoeligheden bij sommige mensen dan wel vanuit geloofsovertuiging.

Voor de hulpverlener
Hulpverleners kunnen door onderstaand formulier iemand aanmelden voor de kerstpakketten c.q. verwenactie.

Aanmeldformulier December verwenactie hulpverlener

Wil jij in de koude decembermaand iemand of een gezin laten verwennen door een vrijwilliger die een verwenpakketje wil samenstellen? Je kunt met dit formulier jouw cliënt/gezin aanmelden. Het gaat om mensen die voldoen aan de criteria van Present, dat wil dus zeggen mensen met weinig sociale contacten, weinig financiële middelen en mensen die psychisch of fysiek beperkt zijn.
  • De gegevens die u hier invult worden alleen gebruikt voor de December verwenactie en zullen naderhand verwijderd worden.
  • Wilt u hier een korte beschrijving geven van de situatie van uw cliënt of het gezin en aangeven waarmee hij/zij/dit gezin verwend zou kunnen worden. Denk aan hobby's, interesses of iets lekkers. Wilt u ook de leeftijd(en) vermelden?