Actie: stel een kerstpakket samen voor een ander

04-11-2021

We hebben veel belangstelling gehad voor deze actie. Allemaal bedankt voor jullie aanmeldingen. Aanmelden is niet langer mogelijk.

Present zijn doe je met elkaar. Wil jij ook iets geven aan iemand die dat hard nodig heeft? Wij bieden deze mogelijkheid. Stel een kerstpakket samen voor een ander. Hoe gaat het in zijn werk:

Voor de maker van een kerstpakket:

1. Meld je aan voor 3 december via info@presentveenendaal.nl en vermeld als onderwerp: kerstpakkettenactie Present Veenendaal
  2. Stel een pakket samen dat voor iedereen wel geschikt is. Op de foto vind je een idee voor een aantal producten*: douchespul, iets lekkers (let er daarbij op dat het lang houdbaar is) of iets om te bakken, een kaars, een tijdschrift, een vrijkaartje voor bijvoorbeeld het filmhuis,    een puzzelboekje of klein spelletje.
  3. Wij zoeken via de hulpverlener de juiste combinaties

*Wij verzoeken je vriendelijk geen alcohol in de pakketten te doen ivm verslavingsgevoeligheden bij sommige mensen dan wel vanuit geloofsovertuiging.

Voor de hulpverlener
Hulpverleners kunnen door onderstaand formulier iemand aanmelden voor de kerstpakketten c.q. verwenactie. De aanmeldperiode voor deze actie is verstreken.