Behoefte ondersteuning bij verhuizingen groot!

23-11-2018

Bij Present Veenendaal komen er regelmatig hulpvragen binnen die betrekking hebben op een verhuizing. Zo wist ook de hulpontvanger van het verhuisproject wat plaats vond op 3 november jl. ons te vinden. Hij was door Veens-welzijn aan ons doorverwezen – waarvoor dank! Mijnheer maakte zich grote zorgen. Want hoewel hij blij was met de andere woning die hem en zijn gezin was aangeboden in verband met zijn ernstige reumatische klachten, wist mijnheer werkelijk niet hoe hij het allemaal moest organiseren. Zo kwam het dat Present mocht bemiddelen en ondersteunen door middel van vier heren vanuit de verhuispool van HIP. Het resultaat van een vruchtbare samenwerking tussen Present Veenendaal en HIP Veenendaal. De mannen stonden om 08.30 uur  bij het gezin op stoep met niet alleen de Presentbus maar ze hadden ook nog zelf een auto met aanhanger geregeld. De verhuizing verliep zo vlot dat rond 12.00 uur de inboedel volledig over was en de nieuwe woning weer gezellig gemaakt kon worden. De bus werd weer teruggebracht naar zijn vaste parkeerplaats bij het kantoor van Present Ede. De heren staan al weer genomineerd voor een volgende verhuizing in week 2 van 2019! Wat een topper die mensen van HIP!