De eerste Present Verwen Pakketten zijn al op hun bestemming!

03-04-2020

Een tijdschrift, iets lekkers, een puzzel of bordspel, een lief kaartje.. Het kan er maar zo in zitten!

Het Present Verwen Pakket wordt steeds bekender in Veenendaal, zowel onder hulpverleners als onder de vrijwilligers die hem maken. Het unieke van dit pakket is dat het wordt samengesteld door allerlei verschillende vrijwilligers. En het mooie daarvan is, dat zij er gelijk een stukje van hun hart in stoppen. Niet letterlijk natuurlijk, maar ze proberen echt af te stemmen op de hulpontvanger die het pakketje krijgt.  Super bijzonder om te merken dat de vrijwilligers zelf het ook onwijs leuk vinden om zo’n pakketje te maken!

De eerste pakketten zijn al met liefde gemaakt en langsgebracht (met de 1,5 meter afstand) en met heel veel waardering ontvangen!

Veenendaal kijkt echt om naar elkaar, en dat maak ons blij!

Ben jij hulpverlener en heb jij een cliënt die ook wel zo’n pakketje kan gebruiken? Of ben wil jij er graag een voor een ander maken? Meld je dan nu aan!

AANMELDLINK