December verwenactie

12-10-2020

Wil jij iemand verrassen met een liefdevol gebaar?

Een gezin voor wie december niet zo feestelijk is vanwege geldgebrek, of iemand die geen familie heeft om gezellig samen te zijn. Er is nog steeds veel ‘verborgen’ armoede en eenzaamheid. Present wil deze mensen niet in de kou laten staan, maar daar hebben we jou hulp bij nodig. Iedereen kan zich hiervoor opgeven, bijvoorbeeld met je gezin, met je klas, een groep vrienden, of als individu.

Het hoeft niet veel te kosten
Vind je het leuk om muffins te maken of speculaaskoekjes? Was je toch al van plan om samen met vriendinnen kerststukjes te maken en wil je er wel één aan iemand schenken? Je kunt ook zelf een pakketje samenstellen met speelgoed, boekjes, tijdschriften of lekkernijen om iemand in december op te vrolijken.

Hoe kun je je aanmelden?
Via het december verwenactie-formulier op onze website kun je je aanmelden en aangeven wat jouw liefdevolle gebaar is voor iemand anders. Op het formulier staan een aantal suggesties van wat je zou kunnen doen, maar je mag natuurlijk ook zelf iets bedenken.

Hoe kom je in contact met de ‘ontvanger’?
Nadat wij jouw aanmelding hebben ontvangen, gaan we samen met een zorgverlener op zoek naar iemand/een gezin die erg blij zal zijn met jou/jullie aanbod. De contactgegevens geven we aan jou door en zo kun je iemand in december verrassen met een een liefdevol gebaar.

Samen maken we december een beetje warmer