Leen van Vliet vijf jaar vrijwillige groepen coordinator!

02-08-2019

Het verbinden van incidenteel vrijwilligers potentieel van groepen wordt binnen Present Veenendaal gedaan door betaalde en vrijwillige krachten. Een van de teamleden is Leen van Vliet. In het dagelijks leven als docent Nederlands betrokken bij inburgering van nieuwe Nederlanders. Bij Present vervult Leen nu al 5 jaar de rol van groepen coördinator. Een vrijwilligersfunctie waar hij veel voldoening uit krijgt.

Na het matchen van groep en hulpvraag komt Leen in beeld bij stap 4 van onze 7 stappen. Lees hier meer over de 7 stappen. Hij neemt een deel van de groep mee naar de project locatie en zorgt er op die manier voor dat de verwachtingen bij zowel de groep vrijwilligers als bij de hulpontvanger en de zorgverlener helder zijn. Ook is hij aanwezig bij het opstarten en afsluiten van het project.

Het werken met mensen geeft Leen veel voldoening. De voorbereidingen doen er écht toe!

Mede omdat Leen onlangs ook jarig was én opnieuw grootvader mocht worden, besloten we hem in het zonnetje te zetten met een mooie bos bloemen van Flower Explosion. We hopen dat Leen nog veel jaren binnen ons team met plezier actief kan zijn. Leen je bent een topper !