Novente kiest voor een ZILVEREN PARTNERSCHAP!

31-07-2019

Novente, een creatief en digitaal bureau, mede verantwoordelijk voor de lay-out van ons recent verschenen impactrapport, onze kerken- en bedrijvenflyers en onze partnertegels, had wat ons betreft al zijn strepen verdient! Onlangs hebben ze er echter ook voor gekozen om zich voor meerdere jaren aan Stichting Present Veenendaal te verbinden in de vorm van een zilveren partnerschap. Dat moest natuurlijk gevierd worden.

Novente is een club van 9 personen met een locatie in zowel Lunteren als Nunspeet en klanten door heel Nederland. Concreet. Zonder wollige taal. Met focus op de boodschap. Minder gedoe en meer resultaat. Daar houden we van. We zien er naar uit om de komende jaren met Novente samen te werken!

Op de foto: Algemeen Coordinator van Present Veenendaal Femke Muit en Veenendaler Lambert Kisteman, tevens managing partner binnen Novente. Lambert werd enkele jaren geleden al enthousiast over de manier van werken binnen Present. Op 30 juli jl. konden we het partnerschap vastleggen in een overeenkomst. Op de foto nog met brons, maar in de loop van het gesprek mocht het toch ZILVER worden! De bloemen komen van Presentpartner Flower Explosion. Dat feestje gaan we in september vieren.