Present Veenendaal en het Van Lodenstein College hebben elkaar gevonden!

07-11-2018

Het team van Present Veenendaal is enthousiast over de samenwerking met het Van Lodenstein College in Kesteren. Samen willen we de gaven en talenten binnen de school verbinden met de maatschappij. Daarbij kan die verbinding de leerlingen ook helpen bij het maken van een keuze betreffende een vervolgopleiding of werk.  Met de christelijke identiteit als basis bleek de samenwerking al snel voor de hand te liggen.

Present gaat ondersteunen bij de organisatie van de Burgerschapsdag. Deze dag zal in april 2019 in Veenendaal plaatsvinden. En betreft een deel van de leerlingen van de bovenbouw. Veel leerlingen zijn in Veenendaal woonachtig en het is daarom prettig dat ze in eigen woonplaats actief kunnen zijn.

Deze dag wordt financieel gesteund door de school, de kerkelijke wijkgemeente Aller Erf, gemeente Veenendaal en particuliere giften. De school en Present Veenendaal hebben beiden de intentie de samenwerking de komende jaren te continueren en uit te breiden. Vindt u het ook belangrijk dat er ontmoetingen plaatsvinden tussen jong volwassen en personen met een beperkt inkomen, gezondheid of netwerk? Dit zijn de ontmoetingen waar over en weer begrip en vertrouwen gekweekt wordt! Neem dan contact met ons op via info@presentveenendaal.nl. Wij kunnen uw steun goed gebruiken!

Foto: links het team van het Van Lodenstein College, rechts het Operationele team van Present Veenendaal.