To-Increase doneert laptops

09-12-2019

Je weet precies wanneer het zo laat is.. Langere laadtijd, eerst maar een kopje koffie pakken als je op de ‘aan’ knop hebt gedrukt. Wanneer je een documentje wilt openen kun je gerust na het aanklikken nog een belletje plegen. Computers. Ze worden vanzelf ouder. Je hoeft er niets voor te doen, maar het gebeurt dat deze onmisbare producten aan het eind van hun roeping komen. Zo was dat ook bij ons het geval. Om groepen vrijwilligers goed van dienst te kunnen zijn naar hun medemensen om te kijken vinden wij het belangrijk ons werk zorgvuldig en op een goed werkende laptop te doen. To-Increase kreeg er lucht van dat wij een aantal (snellere) goedwerkende laptops konden gebruiken. Daarom hebben zij Stichting Present Veenendaal een aantal laptops gedoneerd om ons werk te bespoedigen. Afgelopen vrijdag werden ze door Henry van Butselaar aan onze secretaris Wim Oolbekkink overhandigd. Hartelijk dank To-Increase!! Op naar meer projecten het komende jaar!