Zo maken we de samenleving stabieler!

26-07-2019

“Verandering van spijs doet eten” misschien was dat één van redenen voor de vrijwilligers vanuit HIP om aan te sluiten bij een verhuispooltje. Wie zal het zeggen…. De ervaren vrijwilligers die zich vanuit HIP regelmatig inzetten voor 1 : 1 vrijwilligerswerk leek het gaaf om nu een keer in teamverband aan de slag te gaan. Present Veenendaal verbond dit aanbod met vrijwilligers potentieel voortgekomen uit tijdcollecten in de Oude Kerk en de NGK en “eigen flexers” en voilà een 7 koppig team van sterke mannen was geboren! Hier was de hulpontvanger, die structureel begeleid wordt door Abrona, mooi meegeholpen want zij had het plan opgevat om te gaan verhuizen. En dat is in je eentje toch wel iets om tegenop te zien. Nadat groepen coördinator Leen van Vliet de verhuizing samen met Abrona en de groep had voorbereid kon het project op 15 juni jl. plaatvinden. Bert noemde het “zinvol en noodzakelijk”, Joop was met name enthousiast over de “teamgeest”, André gaf het project een 8 en volgens Ronald smaakte het naar meer. Zo slaat Present Veenendaal bruggen en dwarsverbanden en maken we de samenleving stabieler! Meedoen? Meld je aan! Dit kan via onze button aanmelden!