Kom jij ons versterken?

13-04-2022

Om ons team te versterken in de coördinatie en begeleiding van projecten (hulpvragen) zijn wij op zoek naar groepenbegeleiders (vrijwillig).

Als vrijwilliger bij Present kun je een verschil maken in het leven van een ander! Wij ontvangen veel hulpvragen van mensen in kwetsbare situaties via de hulpverleners. Als groepenbegeleider begeleid je bij de uitvoering hiervan. Het gaat veelal om praktische projecten. Je helpt in de voorbereiding van een project en gaat op projectbezoek. Daarnaast begeleid je op de projectdag de groep en start en sluit je het project af. Als je 1 project per maand doet, kost je dat ongeveer 7,5 uur, maar meer of minder mag natuurlijk ook!

We vragen van jou:

• Je hebt hart voor mensen
  • Je hebt affiniteit met hulpverlening
  • Je bent sociaal, stabiel, geduldig en zelfstandig
  • Je bent communicatief ingesteld en je denkt en beweegt mee
  • Je kunt omgaan met mensen uit diverse achtergronden
  • Je bent praktisch en flexibel en kunt ervoor zorgen dat ook een lastig project goed verloopt
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto

We bieden jou:

• Een veelzijdige en uitdagende functie in een maatschappelijk betrokken organisatie die wil groeien
  • Waardering, gezelligheid en begeleiding
  • Gerichte ondersteuning bij het verrichten van de taken
  • Onkostenvergoeding

Kortom, een mooie kans om echt van waarde te zijn in de stad, de samenleving

Wanneer ga je aan de slag?
Flexibel in te vullen, het aantal uur per maand is afhankelijk van het aantal projecten dat je wilt begeleiden.

Interesse?
Lijkt het jou mooi om verschil te kunnen maken in Vlaardingen? Neem dan contact op met Tamara via tamara.zonnenberg@presentvlaardingen.nl of 06-483621320. Zij is goed bereikbaar op woensdag en vrijdag.