Before and after

29-05-2019

In 1 avond maakte deze groep het verschil voor een meneer!

Gisteravond heeft een groep studenten van Ichthus Wageningen een Present actie gedaan. Een hulpverlener had hulp gevraagd voor een meneer. Meneer vertelde over hoe zijn leven na zijn stressvolle burn-out nooit meer hetzelfde was geweest. Op een gegeven moment had hij geen overzicht meer in zijn leven en zijn huis. Nu is alles weer veel meer op de rit, het huis ziet er overzichtelijk uit, en meneer heeft een mooie dagbesteding en een fijne hulpverlener. Toch kan hij nog niet alles. Een van de kamers ligt nog wel vol met zooi, maar zelf kan hij het niet afvoeren, doordat dat al snel lichamelijke en psychische klachten geeft. Gelukkig is daar een groep van Ichthus, die in een uurtje alles wat weg kan in de bus van Present stopt. De volgende dag brengt een andere vrijwilliger (in samenwerking met Changemakers) alles naar de stort. Op deze manier is er voor meneer extra ruimte gecreëerd, en is zijn huis nog meer een thuis geworden!