3 keer schilderen

15-10-2020

In deze tijd klaar staan voor een ander. Binnen de beperkingen is er nog van alles mogelijk! Kijk maar naar deze mooie klussen!

Afgelopen week gingen eerstejaars van studentenvereniging Navigators Wageningen aan de slag. Op twee verschillende adressen, in drie verschillende groepjes pakten ze verfkwasten, rollers, schuurpapier en schoonmaakmiddel op om een paar uur lekker de handen uit de mouwen te steken.

Op het ene adres is een moeder die een paar maanden geleden in alle haast was verhuisd. Haar nieuwe huis was nog niet helemaal een fijn thuis, een aantal muren konden nog wel een likje verf gebruiken. Op vrijdagochtend kwamen er drie studenten die samen met een vriend van de moeder de gang weer mooi verfden. De moeder was helemaal verbaasd dat er, naast een mannelijke ook twee vrouwelijke studenten kwamen helpen met verven. Ze hoopte dat haar dochter een voorbeeld zou nemen aan deze meiden.

De tweede locatie is een plek waar een meneer naartoe zal verhuizen. Meneer zou graag lekker gaan klussen in zijn nieuwe huis, maar op dit moment is dat voor hem onmogelijk omdat hij voor een groot deel in het gips zit. Twee groepjes studenten gingen samen met hulpverleners aan de slag om dit huis er weer lekker fris uit te laten zien. De muren waar je de vorige kleur nog door de verf heen ziet worden weer mooi crème wit, en allerlei rare strepen op de muren worden weggewerkt. Ook wordt het houtwerk aangepakt.

Dankjewel NSW! Op naar de volgende groepjes eerstejaars!