Een goed begin!

02-09-2021

Het nieuwe schooljaar is begonnen! Dat betekent dat in de afgelopen weken weer duizenden nieuwe studenten naar onze prachtige stad zijn gekomen om hier hun studententijd door te brengen. De uitdaging hierbij is om deze grote groep studenten zich zo snel mogelijk thuis te laten voelen binnen de muren van de universiteit, maar ook in de stad Wageningen.

Studentenvereniging NSW ging deze uitdaging aan en gaf de mogelijkheid aan alle nieuwe leden om een project te doen bij Present Wageningen! Door samen te werken in een project leerde de studenten elkaar al snel beter kennen.  Tegelijkertijd waren de eerstejaars ook betrokken bij de stad en haar diverse inwoners. Kortom: twee vliegen in één klap! Vorige week werden er zo vijf tuinen opgeknapt, één huis geschilderd en spellen georganiseerd in het AZC. Wat een goed begin van je studententijd!

Wil je jouw nieuwe collega’s, kringleden of dispuutgenoten ook beter leren kennen? Meld je aan als groep vrijwilligers bij Present Wageningen en leer elkaar op een unieke manier kennen!