Match & Mingle: flexgroep met asielzoekers

Op het AZC Keijenbergseweg 10 in Wageningen wonen zo’n 300 asielzoekers. Zij wachten soms lang op een verblijfsvergunning. Een aantal van hen willen zich in die tijd graag inzetten voor de Wageningse samenleving. Present Wageningen wil deze groep verbinden met Wageningse vrijwilligers en ze samen een sociaal of praktisch project laten doen. Bij een hulpontvanger thuis of bij een maatschappelijke organisatie. Bijvoorbeeld samen een tuin opknappen van iemand die dit zelf niet kan of samen spelletjes doen met ouderen. Present zorgt in samenwerking met het AZC voor de match. Zo vindt er van alle kanten ontmoeting plaats en zien we om naar elkaar. Interesse? Vraag Present naar de mogelijkheden en vermeld wat je leuk vindt om te doen. Je kunt je ook direct aanmelden als individu of als groepje (2-4) vrijwilligers en je laten matchen met (2-4) bewoners van het AZC via onze website. Eénmalig of vaker. Mailen mag ook, mail dan naar Margriet!