Aanmeldformulier voor groepen

Mededeling m.b.t. ons standaard aanmeldformulier voor groepen:

Helaas is het voor Present Wageningen nog niet duidelijk wanneer de praktische of sociale projecten in groepen weer plaats kunnen vinden, i.v.m. de maatregelen omtrent het Coronavirus. Natuurlijk kun je je als groep alvast melden voor een datum meer in de toekomst, of voor een urgente klus (wees dan flexibel met de datum). We nemen contact met je op zodra het relevant is!

Maar in deze tijd kun je je ook op andere manieren inzetten. Via ons programma ‘Niet alleen’ in Coronatijd. Hiervoor kun je je aanmelden via onderstaande button.

Present : ‘Niet alleen’ in Coronatijd

Standaard aanmeldformulier voor groepen

Present biedt groepen de mogelijkheid om zich in te zetten voor mensen die daar echt mee geholpen zijn. Een keer meedoen als groep? Vul dan dit formulier in. En denk daarbij creatief vanuit de mogelijkheden/talenten die jullie als groep hebben!

Contactpersoon:
De contactpersoon is ons aanspreekpunt van de groep. Wij nemen met hem of haar contact op over de presentatie, het voorbereidingstraject, het locatiebezoek en het project.

Projectdata inzetbaar:
Houd bij het plannen van een mogelijke projectdag er rekening mee dat wij 6 weken nodig hebben voor de voorbereiding van een project. Als jullie nog geen presentatie hebben gehad, vul dan nog geen data in wanneer jullie een project willen doen, maar maak eerst een afspraak voor een presentatie.