Interesse in individueel vrijwilliger zijn

Enthousiast?

Ben je zo enthousiast over Present dat je je graag vaker wil inzetten? Dat kan. Er zijn verschillende manieren:

• groepenbegeleider (dan zorg je dat een Presentactie een mooie ervaring voor mensen is, door goeie voorbereiding en communicatie),
  • flexer (klussen doen in een groep van mensen die dat allemaal vaker willen),
  • bestuurslid (meedenken met beleid etc)
  • trainee (als je tussen de 16 en 28 jaar bent),
  • ondersteunend kantoor medewerker
  • etc.

Kennismaken met Present

Als je graag actief wil worden bij Present, dan willen we je graag leren kennen. Stuur een mailtje/appje naar 1 van ons, dan word je uitgenodigd voor een gesprek. Hier kijken we wat een goeie match is tussen jouw talenten & wensen en onze taken & mogelijkheden. Ook als je nog niet precies weet welke functie jou aanspreekt, is er grote kans dat er wel iets passends is te vinden binnen onze organisatie.

Hoe werken we?

Bij Present werken we met vrijwilligers, en vaak met kwetsbare burgers uit Wageningen. We vinden het belangrijk dat iedereen op z’n plek is, en iedereen eerlijk, gelijkwaardig en goed behandeld wordt. Ook vinden we het belangrijk dat iedereen zich veilig voelt en de situatie altijd voor iedereen veilig blijft.

In je inwerkperiode wordt er gesproken over hoe je dit doet, krijg je tips en goeie voorbeelden. Wanneer je een taak op je neemt waar je alleen bij kwetsbare mensen over de vloer komt, vragen we ook een VOG voor je aan.

De medewerkers van Present zijn altijd bereikbaar wanneer je een klus doet, zodat je als vrijwilliger wel verantwoordelijkheid, maar niet de eindverantwoordelijkheid hebt over een taak die je doet.