Meedoen als individu

Wil jij ook in Wageningen een beweging op gang brengen waarin het steeds normaler is dat mensen naar elkaar omzien?

Er zijn heel veel verschillende manieren om dat te doen, en er is vast iets wat bij jou talenten en beschikbaarheid past.

Wil je je eenmalig inzetten als een groep via Present? Dat kan, geef je op via onze site.

Ben je zo enthousiast over Present dat je je graag vaker wil inzetten? Wil je structureel voor kortere of langere periode betrokken zijn bij Present? Dat kan ook. Er zijn verschillende manieren: als groepenbegeleider (dan zorg je dat een Presentactie een mooie ervaring voor mensen is, door goeie voorbereiding en communicatie), als flexer (klussen doen in een groep van mensen die dat allemaal vaker willen), als bestuurslid (meedenken met beleid etc) als trainee (als je tussen de 16 en 28 jaar bent), of als ondersteunend kantoor medewerker. Check ook onze vacatures.

Interesse?

Wil je ons graag financieel ondersteunen? Dat is ook fantastisch!

Andere organisaties waar je individueel eenmalig vrijwilligerswerk doen? Kijk dan eens bij een van de volgende organisaties: Vrijwilligerscentrum, Helpende Hand, ChangeMakers, Welkom in Wageningen, Thuis.