Doe je mee?

04-05-2020

In onze laatste nieuwsbrief kun je lezen wat er allemaal gebeurt bij Present Wageningen. Veel mensen deden al mee met de Anti-Verveel pakketten actie, die we daarom een vervolg hebben gegeven. Heb je zin om iemand blij te maken in deze tijd?
En, in verzorgingstehuizen en centra voor mensen met een verstandelijke beperking in het nog steeds intensief, en missen mensen contact. We hebben daarom de actie ‘Let’s go dancing’ opgezet. Doe je mee, of heb je een ander idee hoe je iets leuks kan doen? Lees snel verder!
Verder krijgen we op dit moment natuurlijk weinig groepen die zich aanbieden om iets te doen. Maar we krijgen wel hulpvragen, zoals verhuizingen. Onze richtlijn is: alleen urgente hulpvragen en zo veel mogelijk de richtlijnen van het RIVM volgen. Zo kunnen we toch nog kwetsbare mensen helpen. Wil je je als groep(je) aanmelden? Dat kan nog steeds via onze website! Je kunt je groep ook in meerdere kleine groepjes opsplitsen!
Zo blijven we Present: er is altijd iets wat bij jou past om te doen, waarmee je een ander helpt! Ook in deze tijd!

Lees onze nieuwsbrief hier!