Trainees maken een verschil bij Present!

18-10-2019

Afgelopen jaar zijn er 4 trainees bij Present geweest en in de zomer was Sabine een vrolijke aanwinst die voor goede ideeën zorgen waardoor de zomerprojecten goed konden lopen en we creatief aanwezig waren op de infomarkt van de AID.
In september begon Gerjanne bij ons als stagiair én trainee. Op het moment is ze aan het ontdekken waar ze zich bij Present Wageningen op wil focussen en ze is al gezellig deel van het team. We hebben trouwens nog ruimte voor meer trainees! Dus als je op zoek bent naar een plek waar je je in kunt zetten voor mensen in Wageningen, waar je jouw talenten kunt inzetten en waar je goede begeleiding krijgt om jezelf te ontwikkelen, laat het ons weten! Lees de beschrijving of neem direct contact op met Wilma via mail of telefoon/whatsapp.

Wil je meer lezen over wat de trainees in Wageningen hebben gedaan bij Present? Lees dan het stukje over de 4 beste trainees ever!