Als bedrijf

MVO Partnerschap met Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding voor de bemiddeling en organisatie van Present als uw medewerkers projecten uitvoeren. Echter, wist u dat uw investering een nog veel hoger rendement kan opleveren?  Present bemiddelt namelijk niet alleen voor groepen van bedrijven, we willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee, maar door uw investering kan Present ze toch inzetten.

Uw aandeel in Present

Als u interesse heeft om Present op deze manier hulp te bieden, gaan we graag met u in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we graag met u.

Stuur ons een bericht of Klik hier voor een overzicht van onze partners.